Schommelend gewicht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Re: Schommelend gewicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:24

Ik kan vijf kilo afvallen door met de weegschaal van de badkamer naar de overloop te lopen :j.

Madje1992

Re: Schommelend gewicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 21:47

Heb vandaag een behoorlijk heftig gesprek gehad, ook na aanleiding van dit en meerdere problemen die er tussen ons speelde. Heb nu het idee dat mijn moeder het iets meer begrijpt, maar inderdaad die weegschaal laat ik voortaan lekker in de kast. En na zoveel complimenten van jullie kan ik mezelf onmogelijk zien als dik. Een enorme boost voor het zelfvertrouwen. Dank jullie wel daarvoor. En ik ga denk ik mijn vader voor vaderdag een nieuwe weegschaal geven. Een niet electrische

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:00

Plien91 schreef:
Ik kan vijf kilo afvallen door met de weegschaal van de badkamer naar de overloop te lopen :j.

Zoo. Ik wil die weegschaal ook! Gewoon ff 3x dat doen en dan 15 kilo! bam! 8-)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 11:04

Madje1992 schreef:
Heb vandaag een behoorlijk heftig gesprek gehad, ook na aanleiding van dit en meerdere problemen die er tussen ons speelde. Heb nu het idee dat mijn moeder het iets meer begrijpt, maar inderdaad die weegschaal laat ik voortaan lekker in de kast. En na zoveel complimenten van jullie kan ik mezelf onmogelijk zien als dik. Een enorme boost voor het zelfvertrouwen. Dank jullie wel daarvoor. En ik ga denk ik mijn vader voor vaderdag een nieuwe weegschaal geven. Een niet electrische

*\o/* *\o/* *\o/*

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 11:34

Madje1992 schreef:

*\o/* :j Ik kan er echt nijdig van worden als ik lees hoe jouw moeder en zusje tegen jou praten. Je bent inderdaad hartstikke slank, een prachtfiguur heb je! Zodra het gewicht van je kind ongezond wordt (lees veel te hoog of veel te laag) dan zeg je hier als ouder iets van, maar bij jou... is dat dus ECHT niet nodig!