Konstantine schreef:Uitstellen met de pil of met van die speciale pilletjes werkt ook niet voor iedereen geweldig, ik ben daar ooit eens goed ziek van geweest op vakantie (in een regio in Spanje waar niemand iets anders dan Spaans sprak en het ziekenhuis bijna drie uur rijden was). Achteraf gezien had ik het beter gewoon kunnen laten komen, had nogal wat ellende gescheeld.
Oeeeei.. 
PocoGaucha schreef:http://www.debewustewinkel.nl/images/na ... nghuls.jpgdit is er een met huls, je stopt het er helemaal in zegmaar. en dan kun je met behulp van die buisjes de tampon eruit schuiven en dan haal je die buisjes er weer uit. dan zit ie perfect op zijn plek. zonder geknoei.
Die hebben wij thuis!
Kan ik evt nog wel proberen, wel eng, maargoed, overheen zetten 
Appaloosa9 schreef:Ohh nee, johannes Bosco. Wel grappig dat we tegelijk gaan !! Aangezien ik niet ver van je woon !
Nee idd! Toevallig 
senna21 schreef:Om vlak voor zo'n reis te gaan experimenteren, lijkt me niet fijn.
Een goede maandverband (Alw.. met vleugeltjes

) en idd even overleggen met docente.
(ik neem aan dat jullie per bus reizen?)
Klopt, dat heb ik ook wel, probleem is ookwel beetje dat ik nu nog niet ongesteld ben, maar het vandaag moet worden. Dus zit beetje te wachten totdat het nou komt 
moonfish13 schreef:Ik heb zelf progesteron creme voor een ander doel.
Normaal moet je daar 2 dagen van tevoren mee stoppen maar dat ging niet.
Toen doorgesmeerd tot mijn menstruatie doorzette en dat duurde dus wel langer als normaal.
Maar dit is een creme op natuurlijke basis, niet de Primolut ofzo.
Maargoed, sowieso moet je dingen eerst thuis uitproberen vind ik, zodat je op vakantie bijvoorbeeld weet hoe je op een middel reageert.
Sowieso is ze voor iets als Primolut nu dus gewoon te laat.
Daar moet je op tijd mee beginnen, je voorkomt dat het doorbreekt je mindert het niet..
Misschien voor de volgende keren wel handig