Help, morgen naar Londen met school + ongesteld!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:32

Laatst bijgewerkt door saskiakefie op 02-06-13 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:33

Ik zou me er overheen proberen te zetten, al was het alleen maar voor nu even.

Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die maandverband gebruiken, dat blijft bij mij voor geen meter zitten, lekt (mede daarom) makkelijk door en het wordt al met al een vieze boel omdat het bloed pas buiten wordt opgevangen, in plaats van binnen... :=
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 02-06-13 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley

Maak je geen zorgen , meid :(:)
Vertel het gewoon aan één van de begeleiders en een vriendin en geniet gewoon van je reisje !

Zelfs in Londen hebben ze toiletten ;)
Citaat:
Toiletten in Londen
Het gebruik van een toilet in een hotel, restaurant of café is in Londen meestal beperkt tot de klandizie. Een uitkomst vormen de vele zogenaamde Public Loo's die je verspreid over de stad aantreft. Hier kun je gratis naar het toilet. Een alternatief zijn de treinstations en de grotere department stores. Een overzicht van de Public Loo's kun je vinden op http://www.publictoilets.org.
Bron: youropi.com

moonfish13

Die middelen heten Primolut N en Orgametril..

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:34

Wat toevalig ga ook morgen naar Londen met school !! (denk dat we op dezelfde school zitten)
Ik ben er gelukkig vanaf dus niet ben het niet in londen, gewoon van die nacht maandverband gebruiken !!
Laatst bijgewerkt door Appaloosa9 op 02-06-13 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:35

Lous schreef:
Slik je dan niet de pil?
Of anders even de agenda erbij pakken en per maand kijken wanneer het eventueel weer zover zou kunnen zijn. Dan zou je er wel op in kunnen springen. Al dan niet even naar de HA voor een pil (als je niet de pil slikt) die je ongesteldheid voor die periode even uit kan stellen.

Daar heeft ze vrij weinig aan als ze morgen al weggaat.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 12:36

Wat een lieve meehelpende reactie's allemaal! <3

Nee ik slik niet de pil. Ben wel van plan om het te gaan slikken, ik word namelijk heel vaak op ongelukkige momenten ongesteld dus uitstellen zou wel fijn zijn. :)

saskiakefie schreef:
Oh da's echt balen := Ik ben ook altijd bang dat ik op dat soort momenten og wordt.. Maar zonder tampons zou ik niet kunnen :+ Alleen je moet wel de goede hebben met de juiste hulsjes van tampax anders is het geen doen om het in te brengen :n
http://1.bp.blogspot.com/-j2Y5eOlzZ_I/U ... tampax.jpg

En dan zover mogelijk erin dan voel je 'm echt niet, succes! :)

Wat is dit dan precies? :+ Met van die inbrenghulsjes bedoel je?

Shirley schreef:
Maak je geen zorgen , meid :(:)
Vertel het gewoon aan één van de begeleiders en een vriendin en geniet gewoon van je reisje !

Zelfs in Londen hebben ze toiletten ;)
Citaat:
Toiletten in Londen
Het gebruik van een toilet in een hotel, restaurant of café is in Londen meestal beperkt tot de klandizie. Een uitkomst vormen de vele zogenaamde Public Loo's die je verspreid over de stad aantreft. Hier kun je gratis naar het toilet. Een alternatief zijn de treinstations en de grotere department stores. Een overzicht van de Public Loo's kun je vinden op http://www.publictoilets.org.
Bron: youropi.com

Haha! :D Dat scheelt! We gaan met de bus en hebben 2 tussenstops in 5 1/2 uur dus kan dan goed even snel switchen!

Appaloosa9 schreef:
Wat toevalig ga ook morgen naar Londen met school !! (denk dat we op dezelfde school zitten)
Ik ben er gelukkig vanaf dus niet londen gewoon van die nacht maandverband gebruiken !!

Bonhoeffer? :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:37

Daenerys schreef:
Lous schreef:
Slik je dan niet de pil?
Of anders even de agenda erbij pakken en per maand kijken wanneer het eventueel weer zover zou kunnen zijn. Dan zou je er wel op in kunnen springen. Al dan niet even naar de HA voor een pil (als je niet de pil slikt) die je ongesteldheid voor die periode even uit kan stellen.

Daar heeft ze vrij weinig aan als ze morgen al weggaat.

Zie mijn volgende post!
Voor de volgende dus :)
Laatst bijgewerkt door Lous op 02-06-13 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:37

Uitstellen met de pil of met van die speciale pilletjes werkt ook niet voor iedereen geweldig, ik ben daar ooit eens goed ziek van geweest op vakantie (in een regio in Spanje waar niemand iets anders dan Spaans sprak en het ziekenhuis bijna drie uur rijden was). Achteraf gezien had ik het beter gewoon kunnen laten komen, had nogal wat ellende gescheeld.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:38

http://www.debewustewinkel.nl/images/na ... nghuls.jpg

dit is er een met huls, je stopt het er helemaal in zegmaar. en dan kun je met behulp van die buisjes de tampon eruit schuiven en dan haal je die buisjes er weer uit. dan zit ie perfect op zijn plek. zonder geknoei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:38

Ik ben ook heeeel erg ongesteld, en ook erg lang (ben het helaas net, en moet dinsdag een hele dag voor de Amsterdam Arena zitten om vooraan te staan bij Muse).

Ik gebruik zelf geen tampons omdat ik dat eng vind, maar gewoon enorm maandverband. Echt van dat superplus met 6 druppeltjes, met van die flappen eraan. Het liefst nachtmaandverband.

Verder zijn er in London veel toiletten, en in alle Starbucks hebben ze ook toiletten (en daar zijn er veel van). Genoeg plasgelegenheden dus :+ (weet ik uit ervaring, zus woont in London en ben er erg vaak).

Heeeeel veel plezier, en succes met de ongesteldheid! (haha).

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:39

Ohh nee, johannes Bosco. Wel grappig dat we tegelijk gaan !! Aangezien ik niet ver van je woon !

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:40

Ja inbrenghulsjes bedoel ik inderdaad :P

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:40

Om vlak voor zo'n reis te gaan experimenteren, lijkt me niet fijn.
Een goede maandverband (Alw.. met vleugeltjes :P ) en idd even overleggen met docente.
(ik neem aan dat jullie per bus reizen?)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:41

Ik heb zelf progesteron creme voor een ander doel.
Normaal moet je daar 2 dagen van tevoren mee stoppen maar dat ging niet.
Toen doorgesmeerd tot mijn menstruatie doorzette en dat duurde dus wel langer als normaal.
Maar dit is een creme op natuurlijke basis, niet de Primolut ofzo.
Maargoed, sowieso moet je dingen eerst thuis uitproberen vind ik, zodat je op vakantie bijvoorbeeld weet hoe je op een middel reageert. Ik reageer op heel veel dingen raar dus dat is voor mij wel normaal, ik neem zelden zomaar wat in als ik niet weet hoe ik reageer.. En als ik het wel doe gaat het fout. :+

Sowieso is ze voor iets als Primolut nu dus gewoon te laat.
Daar moet je op tijd mee beginnen, je voorkomt dat het doorbreekt je mindert het niet..

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 12:45

Konstantine schreef:
Uitstellen met de pil of met van die speciale pilletjes werkt ook niet voor iedereen geweldig, ik ben daar ooit eens goed ziek van geweest op vakantie (in een regio in Spanje waar niemand iets anders dan Spaans sprak en het ziekenhuis bijna drie uur rijden was). Achteraf gezien had ik het beter gewoon kunnen laten komen, had nogal wat ellende gescheeld.

Oeeeei.. :=

PocoGaucha schreef:
http://www.debewustewinkel.nl/images/na ... nghuls.jpg

dit is er een met huls, je stopt het er helemaal in zegmaar. en dan kun je met behulp van die buisjes de tampon eruit schuiven en dan haal je die buisjes er weer uit. dan zit ie perfect op zijn plek. zonder geknoei.

Die hebben wij thuis! :)) Kan ik evt nog wel proberen, wel eng, maargoed, overheen zetten :+

Appaloosa9 schreef:
Ohh nee, johannes Bosco. Wel grappig dat we tegelijk gaan !! Aangezien ik niet ver van je woon !

Nee idd! Toevallig :))

senna21 schreef:
Om vlak voor zo'n reis te gaan experimenteren, lijkt me niet fijn.
Een goede maandverband (Alw.. met vleugeltjes :P ) en idd even overleggen met docente.
(ik neem aan dat jullie per bus reizen?)

Klopt, dat heb ik ook wel, probleem is ookwel beetje dat ik nu nog niet ongesteld ben, maar het vandaag moet worden. Dus zit beetje te wachten totdat het nou komt :=

moonfish13 schreef:
Ik heb zelf progesteron creme voor een ander doel.
Normaal moet je daar 2 dagen van tevoren mee stoppen maar dat ging niet.
Toen doorgesmeerd tot mijn menstruatie doorzette en dat duurde dus wel langer als normaal.
Maar dit is een creme op natuurlijke basis, niet de Primolut ofzo.
Maargoed, sowieso moet je dingen eerst thuis uitproberen vind ik, zodat je op vakantie bijvoorbeeld weet hoe je op een middel reageert.

Sowieso is ze voor iets als Primolut nu dus gewoon te laat.
Daar moet je op tijd mee beginnen, je voorkomt dat het doorbreekt je mindert het niet..

Misschien voor de volgende keren wel handig :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:47

Je moet wel de harde inbrenghulsjes hebben dus niet van die zachte want dan krijg je ;m er niet meer uit (of je kunt de tampon er niet doorheen drukken ik weet niet t werkte iig niet) := Het is echt belangrijk welke je hebt, want zoals ik al schreef kan ik niet zonder tampons maar met de verkeerde soort heb ik toen echt pijn van gehad omdat dat ding echt niet meewerkte.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:48

Ik heb altijd gewone van OB en nooit problemen met inbrengen..
Ik mot geen inbrenghulsjes. :+

saskiakefie

Re: Help, morgen naar Londen met school + ongesteld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:49

Ik zweer toch echt bij tampax :D

Anoniem

Re: Help, morgen naar Londen met school + ongesteld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:51

Ik zou gewoon tampons met zo een inbreng hulsje kopen, en een maandverbandje voor de zekerheid. :)

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:51

Ze hebben trouwens bij ons in de bus een wc omdat sommige leerlingen niet 6 uur kunnen volhouden, wij gaan namelijk via frankrijk.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:52

Toen ik jong was, en pas ongesteld, droeg ik ook maandverband. Ik probeerde soms wel tampons, maar dat deed nog erg veel zeer. Tot ik met school op stedenreis naar Parijs ging :) . Toen ben ik tampons gaan gebruiken (de gewone, zonder inbrenghuls, dan kan je zelf "sturen" :+ ). Ik ben toen ook zelf met kleintjes (mini) begonnen, dan wel goed in de gaten houden wanneer je moet verschonen natuurlijk!

Sterkte ermee! (en je bent niet de enige, misschien is dat al een troost! ;) )

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:54

De eerste keren dat ik tampons gebruikte smeerde ik de tampon en mijn vinger in met glijmiddel :') ik vind die inbrenghulzen juist niks, dan weet ik niet hoe diep ik moet enzo :=

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:57

mang schreef:
De eerste keren dat ik tampons gebruikte smeerde ik de tampon en mijn vinger in met glijmiddel :') ik vind die inbrenghulzen juist niks, dan weet ik niet hoe diep ik moet enzo :=

Zover als je kan :+

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 13:00

mang schreef:

Ik doe dat ook wel eens, anders krijg ik ze er op sommige dagen echt niet in hoor. :+
Nu dan die softcups, dan is die ellende verleden tijd.