Nu probeer ik me altijd goed te verdiepen in producten (en dierenwelzijn/leed algemeen, doe ook vaak mee met actievoeren ect.) en de ''plastic soep'' is mij bekend, maar dit onderwerp is mij wel ontgaan.
Ik let er altijd op of het proefdiervrij is, ik mijdt producten van Unilever al zo goed als het kan, en dan kom je vaak bij de natuurproducten en huismerken uit, maar ik ben echt verbijsterd te zien dat ook huismerken en merken met een goed aangeschreven naam zoals Rituals ertussen staat met sommige producten. Het ergste vind ik dat Sabon op de rode lijst staat, terwijl ik me in het merk verdiept heb (wel lang geleden al) om te kijken wat voor producten ze hebben en het heeft bij mij de indruk gewekt dat ik een lekker ''natuurlijk'' product koop en de kosten van deze producten zijn ook behoorlijk hoog (wel blij te lezen dat het enkel de ''Polisher'' bevat).
Ik ben hier echt verbaasd over maar ben blij het te weten. Bedankt dat je dit gedeeld heb, zorgt weer voor een extra stukje bewustzijn

besef ook dat niet iedereen een huid heeft dat alles maar kan verdragen en als je iets hebt dat goed werkt en er geen uitslag van krijgt; dan ben je echt allang blij
ongeacht wat er in zit!