Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
Anous_Bjorn schreef:Hoe herkenbaar Ijssnuiver! Ik poetste altijd met lange mouwen, stofbril en mondkapje anders was ik benauwd, zat onder de bulten, tranende ogen en een snot neus.
Laat je anders eens doorverwijzen naar een KNO arts en praat over desensibiliseren.

), eczeem op mijn oogleden en de eczeem die ik normaal al had is wat erger. Ik heb dus vooral last van mijn ogen. Heb eerst 2 soorten oogdruppeltjes gehad waarvan maar 1 werkte en heb nu Reactine (Cetrizine geloof ik). Op het moment heb ik niet zoveel last meer, eerder veel meer (begin mei tot een week geleden). Ik woon niet in NL nu, dus ik denk dat het pollenseizoen hier misschien zijn hoogtepunt al heeft gehad. 
SusanH schreef:Misschien dat ik zo'n kuur ook eens ga proberen. Paar jaar terug al willen doen maar toen zat ik eerst met de zwangerschap en daarna de borstvoeding waardoor dat niet kon. Kun je daar het beste in de winterperiode mee starten?

Ik voel me de laatste dagen werkelijk vreselijk, dik hoofd, keel dik, ogen dik, you name it...
SusanH schreef:Misschien dat ik zo'n kuur ook eens ga proberen. Paar jaar terug al willen doen maar toen zat ik eerst met de zwangerschap en daarna de borstvoeding waardoor dat niet kon. Kun je daar het beste in de winterperiode mee starten?
dus dat is ook afhankelijk van waarvoor je wilt desensibiliseren.
ik moest 1,5 jaar op de wachtlijst staan
want er zat voor mij een dag/nachtopname aan vast. ijssnuiver schreef:Anous_Bjorn schreef:Hoe herkenbaar Ijssnuiver! Ik poetste altijd met lange mouwen, stofbril en mondkapje anders was ik benauwd, zat onder de bulten, tranende ogen en een snot neus.
Laat je anders eens doorverwijzen naar een KNO arts en praat over desensibiliseren.
Wat doen ze dan? Heb er nog nooit van gehoord namelijk!