Vrouwen en condooms, draag jij ze mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Vrouwen en condooms, draag jij ze mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:00

Hm nou ik ben toch eens met een vent in bed beland (dat was dan ook gelijk de eerste en tot u toe laatste keer) die, kwamen we achter toen we al flink in de mood waren zeg maar, niets bij zich had. En ik had ook niets op mn kamer liggen.
Tja.. Helaas pindakaas dan..
Vlak daarna was ik jarig en heb ik van mn huisgenootjes een pakje gekregen haha.
Nog nooit gebruikt overigens :p
Heb ze ook nooit mee in een tas. Mt uitgaan ook nooit mee. Verder ook nog nooit nodig gehad dus als ze op mn kamer liggen is t meer dan voldoende vind ik :p

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:13

Jaren geleden was er een reclame met als motto: "Een slimme meid, is voorbereidt" Of iets dergelijks. Ik had toen besloten dat ik wel een slimme meid was en heb toen condooms gekocht en er eentje in mijn portomonnee gestopt. :')

Ik vond deze heel toevallig een paar weken terug, nog in het zelfde vakje. Over datum en nooit meer aangeraakt sinds toen. :+

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:23

Gewoon netzoals tampons en maandverbrand, just in case!
Maar nog nooit hoeven te gebruiken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:24

Heb ze niet bij me maar wel thuis in de nabijheid van het bed liggen. Slik geen pil meer dus dan moet je toch wat :+ .

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:27

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:28

Nee. Sowieso heb ik een vaste relatie en gebruiken geen condooms. Maar stel dat het uit zou zijn en het zou met iemand uitdraaien op een ONS dan verwacht ik eigenlijk wel dat de man in kwestie ze bij heeft. Ook ivm de maat natuurlijk.

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:29

Achter de kleine ritsjes van mijn handtassen zit bij bijna allemaal wel een condoom verstopt en in de dekenlade onder mijn bed liggen er ook. Just in case. Ben ook aan de pil, maar die beschermt niet tegen SOA's natuurlijk.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:30

Nope, nooit. Maar goed, ik ben al een heel aantal jaren gelukkig getrouwd en heb niet de behoefte om het buiten de deur te zoeken ;)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:32

Ik vind het net zo goed de verantwoordelijkheid van de man als van de vrouw. (Het is iets wat je samen doet, toch?) En daarnaast is het toch zo dat je als vrouw ook niets op wil lopen (ziektes bijvoorbeeld)? Dit wil jíj niet, dus dan is het aan joú om ervoor te zorgen dat je iets bij je hebt.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:34

Oh, ik heb hier nog 2 doosjes liggen bedenk ik me net :') Was meer omdat mijn exvriend altijd hier over de vloer kwam en die nooit geld had. Tja.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:42

Omdat ik ontzettend paranoïde ben omtrent zwanger raken en ik telkens wanneer ik ongesteld diende te worden zowat gek werd (want 'wat als :oo '), besloten vriendlief en ik het toch maar te doen mét condooms. Aangezien mijn vriend werkelijk nergens zelf aan denkt en het verschillende keren voorviel dat we na wat geknuffel ( <<) ) ontdekten dat hij geen condooms had gekocht, koop ik ze nu zelf maar.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:43

Toen ik nog vrijgezel was: altijd. Toen ik nog niet samenwoonde lag er een doosje condooms in het laatje van het kastje naast m'n bed en bij hem ook. Inmiddels getrouwd en voor andere anticonceptie gekozen.

Ik vind dat je er als vrouw voor moet zorgen dat de voorwaarden die je stelt voor seks niet van een ander afhankelijk zijn. Dus mét condoom is er zelf eentje regelen. In een relatie kun je er afspraken over maken :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:44

Hilli schreef:
Toen ik nog vrijgezel was: altijd. Toen ik nog niet samenwoonde lag er een doosje condooms in het laatje van het kastje naast m'n bed en bij hem ook. Inmiddels getrouwd en voor andere anticonceptie gekozen.

Ik vind dat je er als vrouw voor moet zorgen dat de voorwaarden die je stelt voor seks niet van een ander afhankelijk zijn. Dus mét condoom is er zelf eentje regelen. In een relatie kun je er afspraken over maken :)

Dat inderdaad!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:47

Zoals een vriend ooit zei "als je ze dan koopt en meeneemt, doe dan de Extra small.... Das goed voor zijn ego" :+

Vaste relatie, dus nu geen condoomdrama... En anders ehm... Nee, maar dat was meer omdat ik sowieso niet "zo maar" iets met iemand doe :') Keer zoenen ok, maar meer... Niet snel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:48

Hier een vaste vriend, hij is ook degene die voor de condooms zorgt :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:54

mlc schreef:
Ik vind het net zo goed de verantwoordelijkheid van de man als van de vrouw. (Het is iets wat je samen doet, toch?) En daarnaast is het toch zo dat je als vrouw ook niets op wil lopen (ziektes bijvoorbeeld)? Dit wil jíj niet, dus dan is het aan joú om ervoor te zorgen dat je iets bij je hebt.

:j inderdaad mee eens.
Ik heb er standaard eentje in een vakje in mijn portemonee. Sinds ik vrijgezel ben(2 jaar) zit dat ding er netjes.
Gewoon het standaard model. Mocht het gebeuren en hij mocht een uitzonderingsmaat nodig hebben dan moet hij er zelf maar voor zorgen. Ik heb geen zin in SOA's, dus ik wil er in ieder geval voor zorgen dat dat niet voorkomt mocht een situatie zo uitpakken.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:55

Misschien ben ik de uitzondering, maar ik doe het gewoon niet met mannen die hun zaakjes niet voor elkaar hebben :+. Of ik nu wel een condoom bij me heb of niet.

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:40

_San87_ schreef:
Misschien ben ik de uitzondering, maar ik doe het gewoon niet met mannen die hun zaakjes niet voor elkaar hebben :+. Of ik nu wel een condoom bij me heb of niet.

En hoe en wanneer denk jij zeker te kunnen weten dat ze hun "zaakjes" voor elkaar hebben?

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:44

Ik heb ook altijd iets bij me. Zelf nog nooit op terug hoeven vallen, maar wel al vaak de redding geweest voor anderen :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:48

_San87_ schreef:

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik iemand zo leuk vind dat ik met hem naar bed wil en er dan op afknap dat hij geen condoom bij zich heeft. Ik bedoel als je met iemand naar bed wil dan zou je toch zeggen dat je al vindt dat hij een boel goede kwaliteiten heeft en dat je dan niet ineens omdat hij geen condoom heeft vind dat hij een of andere lapzwans is die zijn zaken niet voor elkaar heeft :?

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:50

liedje89 schreef:
_San87_ schreef:

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik iemand zo leuk vind dat ik met hem naar bed wil en er dan op afknap dat hij geen condoom bij zich heeft. Ik bedoel als je met iemand naar bed wil dan zou je toch zeggen dat je al vindt dat hij een boel goede kwaliteiten heeft en dat je dan niet ineens omdat hij geen condoom heeft vind dat hij een of andere lapzwans is die zijn zaken niet voor elkaar heeft :?

Daar gaat het toch helemaal niet om?? Het gaat om je gezondheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:51

Ik draag ze niet bij me en ik vind dat persoonlijk ook aan de jongen eerlijk gezegd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:52

Ik heb ze áltijd bij me, in elke tas minstens 1. Mannen en vrouwen zijn gelijk wat mij betreft, het is de verantwoordelijkheid van beiden.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:53

Akhal_Teke schreef:
liedje89 schreef:

Is een condoom dat is meegebracht door de vrouw minder veilig dan :')

EDIT: Misschien als de man een heel afwijkende maat heeft dat het dan uitmaakt maar meestal is dat alleen zo in het hoofd van de man volgens mij :Y)
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 28-05-13 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 21:54

Akhal_Teke schreef:
liedje89 schreef:

Ja, inderdaad. Het gaat om jouw gezondheid. Dus dan neem je er toch zelf een mee?

Kijk eerlijk gezegd best vreemd op van alle reacties hier van vrouwen die zelf niks meenemen! Het gaat toch om jezelf, jij wil niet zwanger worden/een SOA oplopen, dan neem je toch ook zelf wat mee? Had niet verwacht dat er zoveel mensen zijn die vinden dat de jongen maar condooms moet hebben.