Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

:
Was meer omdat mijn exvriend altijd hier over de vloer kwam en die nooit geld had. Tja.
'), besloten vriendlief en ik het toch maar te doen mét condooms. Aangezien mijn vriend werkelijk nergens zelf aan denkt en het verschillende keren voorviel dat we na wat geknuffel (
) ontdekten dat hij geen condooms had gekocht, koop ik ze nu zelf maar.
Hilli schreef:Toen ik nog vrijgezel was: altijd. Toen ik nog niet samenwoonde lag er een doosje condooms in het laatje van het kastje naast m'n bed en bij hem ook. Inmiddels getrouwd en voor andere anticonceptie gekozen.
Ik vind dat je er als vrouw voor moet zorgen dat de voorwaarden die je stelt voor seks niet van een ander afhankelijk zijn. Dus mét condoom is er zelf eentje regelen. In een relatie kun je er afspraken over maken

Keer zoenen ok, maar meer... Niet snel
mlc schreef:Ik vind het net zo goed de verantwoordelijkheid van de man als van de vrouw. (Het is iets wat je samen doet, toch?) En daarnaast is het toch zo dat je als vrouw ook niets op wil lopen (ziektes bijvoorbeeld)? Dit wil jíj niet, dus dan is het aan joú om ervoor te zorgen dat je iets bij je hebt.
inderdaad mee eens.
. Of ik nu wel een condoom bij me heb of niet.
_San87_ schreef:Misschien ben ik de uitzondering, maar ik doe het gewoon niet met mannen die hun zaakjes niet voor elkaar hebben. Of ik nu wel een condoom bij me heb of niet.
liedje89 schreef:_San87_ schreef:Misschien ben ik de uitzondering, maar ik doe het gewoon niet met mannen die hun zaakjes niet voor elkaar hebben. Of ik nu wel een condoom bij me heb of niet.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik iemand zo leuk vind dat ik met hem naar bed wil en er dan op afknap dat hij geen condoom bij zich heeft. Ik bedoel als je met iemand naar bed wil dan zou je toch zeggen dat je al vindt dat hij een boel goede kwaliteiten heeft en dat je dan niet ineens omdat hij geen condoom heeft vind dat hij een of andere lapzwans is die zijn zaken niet voor elkaar heeft
Akhal_Teke schreef:liedje89 schreef:Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik iemand zo leuk vind dat ik met hem naar bed wil en er dan op afknap dat hij geen condoom bij zich heeft. Ik bedoel als je met iemand naar bed wil dan zou je toch zeggen dat je al vindt dat hij een boel goede kwaliteiten heeft en dat je dan niet ineens omdat hij geen condoom heeft vind dat hij een of andere lapzwans is die zijn zaken niet voor elkaar heeft
Daar gaat het toch helemaal niet om?? Het gaat om je gezondheid.

Akhal_Teke schreef:liedje89 schreef:Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik iemand zo leuk vind dat ik met hem naar bed wil en er dan op afknap dat hij geen condoom bij zich heeft. Ik bedoel als je met iemand naar bed wil dan zou je toch zeggen dat je al vindt dat hij een boel goede kwaliteiten heeft en dat je dan niet ineens omdat hij geen condoom heeft vind dat hij een of andere lapzwans is die zijn zaken niet voor elkaar heeft
Daar gaat het toch helemaal niet om?? Het gaat om je gezondheid.