Moedervlekken/sproeten zijn in principe onschuldig zolang ze niet veranderen qua vorm/omvang en niet gaan jeuken of bloeden. Mocht dit wel gebeuren dan kunnen ze 'opeens' kwaadaardig zijn geworden en moet je er echt iets aan laten doen of op zijn minst laten controleren.
Ik heb jaren geleden een moedervlek (wat meer een bobbeltje was) op mijn rug laten verwijderen. Deze zat precies ter hoogte van mijn broekband+riem en deze schuurde er dus steeds over heen. Omdat ie op mijn rug zat en ik 'm dus niet goed in de gaten kon houden of hij van vorm/grootte veranderde, heb ik 'm uit voorzorg laten verwijderen. Gelukkig bleek hij nog steeds goedaardig te zijn.
Ik zet zelf verder ook flink onder de sproeten en moedervlekken en hou ze allemaal goed in de gaten aangezien huidkanker helaas bij mij in de familie voorkomt (oma is er aan overleden, tante aan geopereerd en mijn moeder heeft ook al meerdere moedervlekken uit voorzorg laten verwijderen).

?! Wow! Maar die 2 die je hebt weg laten halen; zaten die ook bij je arm? Heb je daar nog iets aan over gehouden? 
Zo ziet mijn arm er ook uit ongv