Ik: Zie jij ook die dikke man?
Me vriend: Wie?
Ik: Jij
en toen was het gesprek ook weer afgelopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLianneZorro schreef:Antwoorden zoals jij beschrijft heb ik ook een keer gehad. Ik sliep bij mijn vriend en zei opeens uit het niets.
en toen was het gesprek ook weer afgelopenen zelf wist ik er niks van weer.
Aranel schreef:xLianneZorro schreef:Antwoorden zoals jij beschrijft heb ik ook een keer gehad. Ik sliep bij mijn vriend en zei opeens uit het niets.
en toen was het gesprek ook weer afgelopenen zelf wist ik er niks van weer.
![]()
Laatste keer dat ik slaapwandelde is alweer een tijd geleden. Ik ben toen naar de kamer van mijn ouders gerend omdat er groen slijm op mijn muren zat en er was een ijsbeer in mijn kamer
Vervolgens viel ik mijn vader aan die vroeg wat er aan de hand was, want hij was ook een ijsbeer..
nowylover schreef:Geweldig om te lezen dit. Je kunt me oprapen bij sommige verhalen![]()
Gelukkig zelf geen last van maar mijn zusje wel. Zo waren een keer die dag wezen schieten, ga ik 's nachts een keer naar de wc hoor ik haar keihard zeggen 'niet schieten. Niet schieten!' Je kon me echt oprapen toen. Slaapwandelen heeft zo ook wel last van gehad en dan doet ze ook de raarste dingen. Jaren geleden deed ze plotseling het licht in mijn kamer aan. Ik natuurlijk 'Wat kom je doen' 'Moet plassen' en trek zo de zooi naar beneden en wil recht voor mijn kast in mijn kamer haar behoeftes doen. Heb nooit geweten dat ik zo snel kon opstaan. Na afloop lig je echt dubbel.