Ik: Zie jij ook die dikke man?
Me vriend: Wie?
Ik: Jij
en toen was het gesprek ook weer afgelopen
en zelf wist ik er niks van weer. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Hele huis door, niets kunnen vinden en uiteindelijk kijkt hij in mijn kamer. Daar treft hij mij rechtop zittend in bed aan met een ravage naast mij. Op de vraag wat ik aan het doen was heb ik een heel verhaal vertel over de videorecorder die niet langzaam af wil spelen. Ik wilde alleen maar verder slapen met de belofte dat hij mijn broer zou zeggen de volgende ochtend ernaar te kijken.
Ook een keer: "De katjes!"
xLianneZorro schreef:Antwoorden zoals jij beschrijft heb ik ook een keer gehad. Ik sliep bij mijn vriend en zei opeens uit het niets.
en toen was het gesprek ook weer afgelopenen zelf wist ik er niks van weer.

Aranel schreef:xLianneZorro schreef:Antwoorden zoals jij beschrijft heb ik ook een keer gehad. Ik sliep bij mijn vriend en zei opeens uit het niets.
en toen was het gesprek ook weer afgelopenen zelf wist ik er niks van weer.
![]()
Laatste keer dat ik slaapwandelde is alweer een tijd geleden. Ik ben toen naar de kamer van mijn ouders gerend omdat er groen slijm op mijn muren zat en er was een ijsbeer in mijn kamer
Vervolgens viel ik mijn vader aan die vroeg wat er aan de hand was, want hij was ook een ijsbeer..
Het slaat allemaal ook zo lekker nergens op
nowylover schreef:Geweldig om te lezen dit. Je kunt me oprapen bij sommige verhalen![]()
Gelukkig zelf geen last van maar mijn zusje wel. Zo waren een keer die dag wezen schieten, ga ik 's nachts een keer naar de wc hoor ik haar keihard zeggen 'niet schieten. Niet schieten!' Je kon me echt oprapen toen. Slaapwandelen heeft zo ook wel last van gehad en dan doet ze ook de raarste dingen. Jaren geleden deed ze plotseling het licht in mijn kamer aan. Ik natuurlijk 'Wat kom je doen' 'Moet plassen' en trek zo de zooi naar beneden en wil recht voor mijn kast in mijn kamer haar behoeftes doen. Heb nooit geweten dat ik zo snel kon opstaan. Na afloop lig je echt dubbel.
Ik lag letterlijk naast mijn bureau toen ik dit las.
Toen ik haar mijn proefje liet lezen, bleek dat ik die dus in mijn slaap verder aan het oefenen was, haha!
Op diezelfde camping had ook iemand last van rare dromen geloof ik, een aantal nachten op een rij werd ik wakker van een oorverdovend gekrijs. Net of er iemand vermoord werd ofzo, schrok me de eerste dag ook lam. Meer mensen hadden dat natuurlijk gehoord, en bleek dat het iemand was die in z'n slaap schreeuwde.
niet iedere nacht, maar op vakantie sowieso wel altijd, tenminste, dan hoor ik het van anderen.
). Mijn vader hoorde me toen in het Engels tegen hun praten en vragen om een ventilator
Vervolgens liep ik terug, de verkeerde kamer in bij een ander gezin. Toen heb ik tegen die mensen een heel verhaal opgehangen dat mijn ouders kwijt waren en dat ze niet meer in het gebouw waren. Die vrouw van dat gezin (ook Nederlands) zei toen tegen mij: maar liefje, ze liggen in de kamer hiernaast hoor! Ik bleef stug volhouden dat dat niet zo was. Uiteindelijk heeft ze me wel naar die kamer weten te krijgen en toen zei ik tegen mijn ouders: de ventilator komt eraan hoor! En ik kroop weer in bed.
heb de hele vakantie die mensen ontweken waaraan ik die onzinverhalen had opgehangen. 
best wel eng soms
wat bedoel je
ga maar weer slapen.
Daarna ben ik naar de wc toe gegaan en ben in mijn gebruikelijke wegren van de wc ritme weer naar mijn bed gegaan. Dat dus allemaal in mijn slaap. En alleen omdat ik die avond niet om 10 uur naar de wc was gegaan 
Mensen vinden het ook zo leuk om met mij te logeren

.
.. Zij de ab teruggelegd, ik netjes bedankt. Ondertussen oorverdovend gesnurk van mij, dus waagde ze weer een poging. Waarop ik dus weer over de zeik was dat ze wilde zappen
.