Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en word 's ochtends heerlijk fit wakker.
Nu kan ik om 22.30 slapen en dat is prima 
) Rebeccaa schreef:Ikzelf slaap ook vreselijk slecht, en al die mensen die het hebben over een vast ritme aanhouden, ontzettend leuk hoor, maar hebben jullie niet ook andere dingen te doen waardoor het soms niet lukt? Als ik uit ga dan lig ik pas tussen 3 en 6 in bed, dan ga ik ook echt niet om 7 uur m'n bed weer uit. Als ik een verjaardag heb of iets anders bijzonders doordeweeks lig ik ook later in bed enzovoorts..
Anders slaap ik de avond erna te laat en verschuift alles weer
dus ik houd er wel rekening mee, door niet tot 12.00 in mijn nest te blijven liggen. Dan ga ik liever die avond iets eerder op bed of doe een dutje tussendoor
). Dan is hij ook echt gewoon heel erg moe. Daarom is hij er toen heen gegaan.
.vuurneon schreef:Rebeccaa schreef:Ikzelf slaap ook vreselijk slecht, en al die mensen die het hebben over een vast ritme aanhouden, ontzettend leuk hoor, maar hebben jullie niet ook andere dingen te doen waardoor het soms niet lukt? Als ik uit ga dan lig ik pas tussen 3 en 6 in bed, dan ga ik ook echt niet om 7 uur m'n bed weer uit. Als ik een verjaardag heb of iets anders bijzonders doordeweeks lig ik ook later in bed enzovoorts..
Ik sta max 1,5 uur later op dan normaal als ik wil uitslapen door bv een feestjeAnders slaap ik de avond erna te laat en verschuift alles weer
dus ik houd er wel rekening mee, door niet tot 12.00 in mijn nest te blijven liggen. Dan ga ik liever die avond iets eerder op bed of doe een dutje tussendoor
![]()
Uitgaan doe ik niet haha, die tijd is allang geweest
Rebeccaa schreef:Ja, maar dat kan toch niet altijd? als ik naar school moet, moet ik er tussen half 7 en 7 uit. Ik kan niet zomaar mijn ritme veranderen, en om helemaal niet meer naar feestjes te gaan is ook zo wat. Nu functioneer ik redelijk op weinig slaap, alleen het breekt zo op op gegeven moment.
. Zo is je slaap geregeld, in een ritme. Daar kan ik ook niets aan doen. Lang niet iedereen kan zonder ritme (wat jij dus niet echt hebt) functioneren. 
Je moet toch wat..
)
Zie mezelf dat nog niet herhalen hoor.. Na 20 sit-ups ben ik kapot denk ik
slaap ook heel slecht