Knakker schreef:zo Homiafortuna, wat een verhaal, dat heeft heel wat impact zoiets...
Fijn dat je je nu weer bijna goed voelt, laat dit een houwvast zijn voor andere patienten!
Die impact is inderdaad heel groot, maar op het moment dat je die diagnose krijgt gaat je overlevingsinstinct aan het werk. Je wil namelijk niet dood, dus je doet er alles aan en voor om in leven te blijven. Dus je doet braaf wat al die doktoren voorschrijven, neemt die misselijkheid en andere ellende voor lief, want je bent er namelijk nog lang niet klaar voor om deze wereld te verlaten. Na de behandelingen en operaties ben ik nog intensiever gaan leven.
Ik zit in het zelfde traject als Zw_Mikkel, 18 chemo's gehad, 1 operatie voor de chemo, klieren niet schoon, 1 kleine operatie voor het plaatsen van een PAC tijdens de chemo en na de chemo de grootste operatie. Inmiddels gestart met de 5 jaarlijkse medicijnen en binnenkort bestraling en tot oktober nog Herceptin. Eind augustus 2012 kreeg ik te horen dat ik ziek was.