Als je een vriendin/familielid hebt die een beetje handig is met haar kan je het ook zelf relaxen. Heb ik ook 2x gedaan omdat de kapper me te duur was.
Je kan het voor 10 a 15 euro bij de etos kopen. Hier een linkje zodat je kan zien hoe het eruit ziet :
http://www.splurgeville.com/shop/CLEARA ... r+kit.htmlIk zeg er wel bij dat het heeeeel slecht voor je haar is. De keren dat ik het deed braken de punten van mijn haar gewoon af. Dit komt overigens niet omdat ik het zelf heb gedaan maar puur omdat het zo'n chemisch en sterk spul is.
Als je dit gaat kopen raad ik je heel erg aan om ook de verpakking te kopen die ik in de link heb gezet dus het jonge meisje met het steile haar. Ze hebben namelijk ook nog sterkere varianten en als je die gebruikt garandeer ik je dat je straks geen haar meer op je hoofd hebt..
Als je er een beetje uit bent en je wilt dit gebruiken moet je het maar even laten weten dan kan ik je nog wat tips geven om het zo goed en veilig mogelijk te gebruiken.

Dit spul brand namelijk ook helemaal in je huid..
Ik wil wel zeggen dat ik het je echt niet aanraad om te doen maar aangezien de kapper op dit moment te duur is en er geen ' wondermiddeltje' bestaat dat je haar steil maakt zonder het te beschadigen dacht ik dat dit misschien wel een optie voor je was.
Als je heel fijn/dun haar hebt zou ik dit echt niet doen. Maar als je wat dikker/sterker haar hebt kan het opzich nog wel.