braken van wit schuim

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 12:23

Bedankt voor de adviezen, ik ga zo even bij de groentenboer wat spullen halen voor een smoothie. Misschien kan ik er zelfs wat yoghurt bij doen voor wat extra calcium.. al zie ik t mezelf niet binnenhouden op t moment.

BigOne

Re: braken van wit schuim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 13:40

Ga dan ook langs de apotheek of huisarts, medicatie is echt niet schadelijk voor de baby, daar zijn ze heel voorzichtig mee en het maakt jouw zwangerschap een stuk prettiger.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 13:47

MarliesV schreef:
Misschien kan je eens een pb sturen naar Kaatje77 hier op Bokt.

Zij was ook enorm misselijk tijdens de zwangerschap. Had speciale polsbandjes om die daarvoor wel hielpen.
Baat het niet dan schaad het niet.

Fijn dat je kindje er niet onder lijdt maar voor jou is dit ook geen volhouden natuurlijk.

Seabands, verkrijgbaar bij de drogist. Ze worden ook vaak gebruikt bij wagenziekte. Bij sommigen werkt het en bij anderen weer niet. Ze kosten nog geen 10 euro, dus mss het proberen waard :)

Gefeliciteerd met je zwangerschap ;)

Maaike_Indy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:47

LenaBaars schreef:
Bedankt voor de adviezen, ik ga zo even bij de groentenboer wat spullen halen voor een smoothie. Misschien kan ik er zelfs wat yoghurt bij doen voor wat extra calcium.. al zie ik t mezelf niet binnenhouden op t moment.

In verse spinazie zit calcium en die zou beter opneembaar zijn dan de calcium uit koeienmelk dus ook yoghurt ;)