Ook wanneer ze iets zeggen dat helemaal niet waar is bloos ik, waardoor ze zeggen: zie je wel het is toch waar. Tja, pech voor hun, is niet zo, ik bloos gewoon snel.
bij paardrijden en andere sport ben ik knalrood (deze week nog gehoord).
Maar gewoon blozen ja, komt regelmatig voor. Ook met opvliegers, soms zweten.
Maar mij er om schamen? Nee, ben er eigenlijk niet mee bezig. Ik kan er ook niets aan doen. Dus waarom zou ik me er druk in maken?
Het is gewoon een natuurlijke reactie, eentje die net iets te ver ontwikkeld is dan bij anderen.
Ik was oorspronkelijk ook roodharig (dat is dan blond geworden), dat kan er mee te maken hebben, roodharigen hebben vaker meer doorbloeding in het gezicht.
Ts, eigenlijk niets om je druk over te maken, je bent gewoon zo. Leg het naast je neer, mensen die je kennen, die kennen je toch al. Dat maakt niet uit. Als ze er iets van zeggen kun je altijd zeggen dat je te warm hebt
en dat ik zonder problemen en zonder zenuwachtigheid zo even een half uur voor de klas kan staan praten zonder moeite.
Bedankt voor je tip! 
maar goed, je doet er toch niks aan, ik word zo vaak rood ("goh kijk je wordt rood!" no oliebol Sherlock) en je doet er weinig aan. Het is toch niet iets dat ineens weggaat.
). Misschien helpt dat zodat jeje er niet meer zo druk over maakt.