hij had ook vaak last van hoofdpijn en liep met een verstopte neus. dus hij heeft ook een operatie gehad. wat er precies is gebeurd weet ik zo even niet meer.... (Ik had toen nog geen verkering met hem
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
PINK schreef:Pascal ik heb de laatste tijd veel hoofdpijn sinds de operatie. Ook als pijnstilling of iets heb ingenomen. Had gister en vandaag weer een enorme druk op m'n hoofd. Ben blij als die tampons er woensdag uit gaan.. Hoe gaat het met jou?
LiiNd_Y is je vriend er goed van herstelt?
. Juist vanwege de naklachten en de mega tampons in je neus. Hier moet idd ook neus rechtgezet worden, een amandel eruit, iets verkleinen en iets anders vergroten. Al met al een aardige slooppartij. Door teveel klappen op en tegen mijn neus (paard, valpartij, hond, zelf stoten enz) zit er een vreemde verdikking die ook met een bril problemen geeft soms. Chronisch verstopte neus en ik snurk als een dolle erdoor. Misschien ooit de moed ervoor maar nu even niet nog,

heb heerlijk gedroomd tijdens de operatie! (Ik lag aan het Caribische strand). Na de operatie heb ik geen PCM of wat dan ook gebruikt.. Denk er goed om dat je je neus niet stoot, maak je niet druk en neem je rust momenten. De narcose heeft wel eventjes tijd nodig om uit te werken.