Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bambolina schreef:Laura_Stella schreef:Bambolina, kijk maar even onder je bed daar zit ik met een hamer.
dat is eigenlijk best creepy, kan ik zo helemaal niet meer slapen hahaha
mymy schreef:Bepaalde dingen zoals eten/drinken kunnen het erger maken.
Sta je smorgens wel vroeg op?
Sport je?
Hopke89 schreef:Melantoline kan helpen inderdaad, daar heb je nu alleen niks aan.
Verder zou het best kunnen dat je gewoon ergens wat gespannen voor bent of ergens heel veel zin in hebt waardoor je toch wat onrustig bent. Ik ga wel eens naar fluitende vogeltjes op youtube luisteren.
Soms helpt gewone muziek ook waarvan ik de tekst ken en dan wat meeneuriën, dan ga ik daar met mn gedachten zitten en ben ik afgeleid van hetgeen wat me onbewust wakker houd.
Ook wat Hilde zegt, niet computeren en tv kijken en wat qua licht voor je ogen nog het ergste is het mobieltje dat laatste uur voor slapen gaan (iets wat moeilijk is omdat deze juist zo verleidelijk zijn als je wakker ligt)
Nu zal ik eens gaan slapen
Citaat:Haha, dat dagdromen doe ik ook! Alleen ben ik ook nog is zo ADD dat ik me daar niet op kan concentreren en er lopen bij mij dus altijd 10 verschillende verhalen door elkaar. En soms ben ik dan zo hard aan het dagdromen dat ik niet eens meer wil slapen.
EmmaVZ schreef:xSlvna schreef:Ik ga dagdromen, iedere nacht ga ik verder, heb ondertussen al een paar miljard euro, een stel sportpaarden en mijn draver in het Grand Prix dressuur, ze is trouwens drachtig en het gaat prima...![]()
Zo lig ik dus tot een uur of 4 vaak, dan val ik eens in slaap. Waardeloos, echt waardeloos is het
Oh zo lig ik dus ook altijd![]()
Maar zodra je een paar nachten niet hebt geslapen is dat zo weer over en slaap je binnen 10 minuten, dat kan ik je verzekeren

)dromen helpt, maar pas na een paar dagen idd.
)

Heb vaak ook wel meerdere verhalen door elkaar lopen.