niet kunnen slapen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 03:14

Ik zit in Florida- orlando is 6 uur eerder dan in Nederland ;)

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 03:15

Bambolina schreef:
Laura_Stella schreef:
Bambolina, kijk maar even onder je bed daar zit ik met een hamer. :D

dat is eigenlijk best creepy, kan ik zo helemaal niet meer slapen hahaha

Ja klopt, denk er best vaak aan dat er iemand onder mn bed zit, maar dat kan niet want de 'ruimte' tussen mn bed en de grond zit vol met matras zegmaar.. :P

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 03:15

Gabbe schreef:
Ik zit in Florida- orlando is 6 uur eerder dan in Nederland ;)

Ah oke, leuuuk!

F_inley

Re: niet kunnen slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 03:16

Zeker leuk maar de eerste dagen niet goed voor je ritme haha en denk dalijk terug in Nederland ook niet;)

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 03:21

Ah nee dat kan ik me wel voorstellen

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 10:28

Ashley5760 schreef:
Heb je een vast ritme mbt opstaan en naar bed gaan?

nee niet echt ga meestal rond 9 uur naar bed maar slaap dan pas om 12 uur

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 10:31

mymy schreef:
Bepaalde dingen zoals eten/drinken kunnen het erger maken.
Sta je smorgens wel vroeg op?
Sport je?

ik sta doordeweeks rond kwart voor 8 op in het weekend rond 9 uur
sporten doe ik niet echt aan maar ga weer beginnen met paardrijden binnnenkort omdat mijn paard stil heeft gestaan deze winter

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 10:36

Hopke89 schreef:
Melantoline kan helpen inderdaad, daar heb je nu alleen niks aan.
Verder zou het best kunnen dat je gewoon ergens wat gespannen voor bent of ergens heel veel zin in hebt waardoor je toch wat onrustig bent. Ik ga wel eens naar fluitende vogeltjes op youtube luisteren.
Soms helpt gewone muziek ook waarvan ik de tekst ken en dan wat meeneuriën, dan ga ik daar met mn gedachten zitten en ben ik afgeleid van hetgeen wat me onbewust wakker houd.

Ook wat Hilde zegt, niet computeren en tv kijken en wat qua licht voor je ogen nog het ergste is het mobieltje dat laatste uur voor slapen gaan (iets wat moeilijk is omdat deze juist zo verleidelijk zijn als je wakker ligt)

Nu zal ik eens gaan slapen ;)

telefoon ligt naast me maar die gebruik is savond niet zoveel (bijna niet) computer heb ik wel maar die staat savonds nooit aan en tv wel want als ik de tv aanheb slaap ik sneller omdat ik dan niet ga nadenken

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:51

Citaat:
Haha, dat dagdromen doe ik ook! Alleen ben ik ook nog is zo ADD dat ik me daar niet op kan concentreren en er lopen bij mij dus altijd 10 verschillende verhalen door elkaar. En soms ben ik dan zo hard aan het dagdromen dat ik niet eens meer wil slapen. 8)7

Ik ken het, dan is het ene verhaal bezig, begint het anderen en wil ik terug vallen op het eerste, moet ik eerst alles herhalen om me te kunnen herinneren waar ik was gebleven, ondertussen is het 4 uur snachts en lig ik nog wakker als een uil.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:53

EmmaVZ schreef:
xSlvna schreef:
Ik ga dagdromen, iedere nacht ga ik verder, heb ondertussen al een paar miljard euro, een stel sportpaarden en mijn draver in het Grand Prix dressuur, ze is trouwens drachtig en het gaat prima... :+
Zo lig ik dus tot een uur of 4 vaak, dan val ik eens in slaap. Waardeloos, echt waardeloos is het _O-

Oh zo lig ik dus ook altijd _O-
Maar zodra je een paar nachten niet hebt geslapen is dat zo weer over en slaap je binnen 10 minuten, dat kan ik je verzekeren :Y)

_O-
Kom ik jullie ook hier weer tegen :D
Dag(of avond := )dromen helpt, maar pas na een paar dagen idd.
Ik heb inmiddels al 2 shets en een mooi sportpaardje erbij, inclusief groot huis met zwembad :+

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:56

ik kon vannacht ook echt niet slapen,
heb de kerk-klokken nog gehoord met 4 slagen (4 uur dus :+ )
geen idee hoe ik uiteindelijk in slaap ben gevallen

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:58

Ik heb nu weer een nieuw droomgedoe, ik heb een eigen huis (villa) met een zwembad naast de woonkamer, paar meter van de bank af dus je kunt er zo in springen, heerlijk.
Een soort loods erachter, met een 30x80 springbak, een 20 x 60 dressuurbak, 6 boxen naast elkaar van 4 meter bij 8, die bedoeld is voor mijn sporters en oma (24 jarige draver, Totilas, High Class (een 6 jarige hengst die ZZ-zwaar loopt), en nog een stel goede paarden), Totilas springt trouwens ondertussen Z springen, hij komt aardig mee _O-

Ja als ik droom, droom ik gelijk heel luxe, heb ook Mistral gekregen omdat ik veel ga uitrijden etc. wat de ruiter wel leuk vond :+

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:03

Ik was nog wakker om 9 uur :')
Toen heb ik geslapen tot 1 uur maar eigenlijk wou ik opstaan haha

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:32

Haha, ik heb in mijn dagdromen ook mooie paarden :P
Ik ga ook wel in mijn dagdromen proefjes rijden, maar kan dan op een punt komen dat ik zo in de stress raak welke kant ik op moet rijden dat ik gewoon eerst het proevenboekje erbij moet pakken voor ik weer verder kan gaan met dromen :P Heb vaak ook wel meerdere verhalen door elkaar lopen.
Maar in slaap vallen lukt me dan vaak nog niet, ik heb mn ritme nu wel aardig onder controle, dus zal nu ook weer lekker gaan liggen.