Haar donkerbruin verven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sannesugar

Re: Haar donkerbruin verven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-13 21:12

Dankjewel iedereen, zit nu nog te twijfelen of ik gelijk verf opdoe. Ofdat ik eerst een spoeling gebruik, ben wel bang dat spoeling sneller vaal gaat worden?

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:13

Gewoon verfen!
Hartstikke mooie kleur !

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:26

Sannesugar schreef:
Dankjewel iedereen, zit nu nog te twijfelen of ik gelijk verf opdoe. Ofdat ik eerst een spoeling gebruik, ben wel bang dat spoeling sneller vaal gaat worden?

Spoeling is ook blijvend, een donkere kleur was je er niet zomaar uit, was het maar zo'n feest :+

Heb je een foto van jezelf TS? Ik heb ook jaaaaren bruin haar gehad, iedereen dacht dat het mijn eigen kleur was, terwijl ik van mezelf toch ook echt blond ben. Denk er wel aan dat je dan ook je wenkbrauwen bij moet kleuren/poederen iedere dag wanneer je lichte wenkbrauwen hebt!

Manon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 09:32

dressagelady schreef:
Sannesugar schreef:

Spoeling is ook blijvend, een donkere kleur was je er niet zomaar uit, was het maar zo'n feest :+

Heb je een foto van jezelf TS? Ik heb ook jaaaaren bruin haar gehad, iedereen dacht dat het mijn eigen kleur was, terwijl ik van mezelf toch ook echt blond ben. Denk er wel aan dat je dan ook je wenkbrauwen bij moet kleuren/poederen iedere dag wanneer je lichte wenkbrauwen hebt!

Ben niet helemaal met je eens, sorry ;)
Het ligt eraan welke spoeling je neemt. Je hebt verfspoeling die is inderdaad niet zo sterk als verf, maar wel blijvend. Maar een normale spoeling was je er wel uit. Ik heb nu zelf een rode spoeling in en die was ik er echt wel uit. :D

Manon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 09:35

Sannesugar schreef:

Het vervaagt inderdaad wel, maar dat hoeft niet lelijk te zijn ;) Je zal het bij moeten houden. Maargoed dat moet met verven ook ivm uitgroei :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 09:57

Ik ben van zeer lichtblond naar middenbruin gegaan en heb er super veel complimenten op gehad en ga zeker niet meer terug naar het blonde. Ben er dus echt heel blij mee :j
En ik heb een lichte huid en lichte ogen, maar deze kleur staat beter dan dat blonde, dit maakt mij gezicht veel warmer qua uitstraling.
Bij interesse naar een foto moet je maar eventjes een PB sturen :)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:17

Ik ben ook van donkerblond naar donkerbruin gegaan. Het stond me wel, maar nu ik weer terug ben naar mijn eigen haarkleur (dit heeft jaaaren geduurd :P ) zegt iedereen dat dit me toch beter staat :P

Als ik jou was zou ik eerst voor middenbruin gaan. Als je donkerbruin neemt wordt het al snel zo donker dat het tegen zwart aan zit.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:23