24 jaar & al grijs haar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:52

Tigra_ schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik heb twee vrienden van een jaartje of 20 die niet grijs zijn, maar wel kalend.. Die hebben echt al gigantische inhammen :') Is zo sneu eigenlijk, we pesten ze er ook mee, maar die zijn gewoon al bijna kaal

Je vindt het sneu maar je pest ze er wel mee, vindt ik persoonlijk nogal triest. Is echt niet leuk als je die leeftijd hebt en je kan er niets aan doen.

Helemaal mee eens, die jongens zullen er niet blij mee zijn en er dan nog mee gepest worden ook...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 00:01

Tigra_ schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik heb twee vrienden van een jaartje of 20 die niet grijs zijn, maar wel kalend.. Die hebben echt al gigantische inhammen :') Is zo sneu eigenlijk, we pesten ze er ook mee, maar die zijn gewoon al bijna kaal

Je vindt het sneu maar je pest ze er wel mee, vindt ik persoonlijk nogal triest. Is echt niet leuk als je die leeftijd hebt en je kan er niets aan doen.

Nou ja pesten, pesten. Breng het misschien niet helemaal goed. Het zijn twee collega's van me en ze zijn nogal fanatiek op de zelfspot, en als ze dat doen willen we er nog wel eens in meegaan. Ik zou in ieder geval nooit uit mezelf hun gevoelens krenken ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 00:52

LZP -> MW

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 07:04

Mazzelaar, ik was 14!!! toen ik mijn eerste grijze haren vond, familie trekje :j Niks aan te doen. Ik heb het voordeel dat het vrij langzaam gaat (in verhouding met mijn moeder) en een lieve vriendin heb die kapster is :))

Eileen_

Re: 24 jaar & al grijs haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 07:11

Mijn broertje heeft t ook. Hij is 13 en heeft t al.best wel lang :+
Hij heeft echg 3 (grote) plukken grijs...
Gelukkig zie je t niet echt, omdat t vooral boven op zn hoofd is.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 11:10

Ik denk niet dat het bij mij van wondjes komt, is ook over mn hele hoofd haha. Ik liep toen ik de foto had getrokken eigenlijk gewoon net voorbij de spiegel, en die ene pluk sprong toen zo ik het oog dat ik daar snel een foto van genomen heb, maar ik heb dus meer van zo'n plukken/sprieten haha.

Verven, ik begin er niet meer aan. Toch niet frequent, in ieder geval! Kan me niet voorstellen dat het heel goed is voor je haar, en het mijne is al dun genoeg, dus blijf ik er liefst gewoon af haha. Tegen de feestdagen durf ik nog wel eens kleuren, maar dan gewoon m'n eigen kleur.

Heb vroeger de stommiteit begaan blond te willen zijn.. Ik leek net Tweety haha (je weet wel, dat gele vogeltje?), dus ik blijf verder maar van de verf af :+ En 't heeft gewoon ook geen blijvend effect, dus vind ik het zonde om mijn haar die chemische troep aan te doen, 't stinkt ook meestal zo haha! Laatste keer wel kleuring van een ander merk uitgezocht: prikte niet, stonk niet, ...
Maar 't heeft gewoon geen nut, en ik heb geen zin om de rest van m'n leven te moeten verven :D Dus loop ik wel grijzend, wat ik vroeger veel erger vond dan nu.. Tegenwoordig zeg ik inderdaad dat ik al heel snel heel wijs ben geworden :+

Ik ken zelf ook wel iemand, die een jaar of 3 ouder is dan mij, en al een aantal jaren volledig grijs is. Dus ik moet eigenlijk nog blij zijn :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 11:42

Ik heb laatst geprobeerd m'n haar grijs te verven :D (niet gelukt, haren vielen bijna uit :+)
Maar zo te zien heeft iedereen wel een paar plukken grijs erin, niets om zorgen over te maken toch? :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:53

Je hebt tegenwoordig gelukkig verf wat een stuk minder stinkt (geen ammoniak) en dus ook minder chemisch is :) Voor lichtere kleuren zit er denk in nog wel vaak waterstofperoxide in, maar er zijn genoeg kleuren waar dat ook niet in zit 8-)

Zolang het idd nog niet super opvalt zou ik het ook niet doen :) maar ik ben er ondertussen idd maar wat blij mee dat het bestaat _/-\o_ Voel me jonger dan mijn echte leeftijd :o en door mijn haar zou ik dan veel ouder lijken :n
Hier idd helaas ook na ca 6wk al meer dan cm uitgroei -O- dus ook zelf verven :j naja mét hulp van vriend :D en dan verder ca 1x per jaar of zo laat ik het dan weer eens door kapper doen :7

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:41

Henna schijnt minder schadelijk te zijn ... maarjaa vind zo'n werk dat verve... maar als grijze hare op zoude valle mooi dat wr pot verf in ga

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 22:03

Ik heb al vanaf mijn 18e grijze haren. Niet gehele plukken, maar veel grijze haren zn beetje overal op mn hoofd. Kapper durfde eerst niets te zeggen. Maar al meerdere mensen hadden ze gespot. Doe er niets aan.. trek die grijze die gekruld omhoog staan eruit en vind t wel prima

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 14:06

Genetisch bepaald ladies ;-)