Bril vraagje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bril vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:04

Ik ben ts.
Ja ik kom met meting op een cilinder uit,maar heb deze in huidige bril en lenzen niet en niet het gevoel dat ik iets mis daardoor.

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:23

Anoniem schreef:
Ik ben ts.
Ja ik kom met meting op een cilinder uit,maar heb deze in huidige bril en lenzen niet en niet het gevoel dat ik iets mis daardoor.

Excuses, ik zie nu dat je het topic inderdaad geopend hebt.

Als je het gevoel hebt niks te missen, dan is dat alleen maar goed. Ik wil je daarentegen wel meegeven dat ik, toen ik nog geen bril had, ook vond dat ik gewoon goed zag. Voor mijn gevoel was alles ook gewoon scherp.
Toen ik echter weken later aan de bril gewend was, wist ik pas wat ECHT scherp is. Ik kan nu ook niet meer zonder, terwijl ik ik een hele lage sterkte heb (-0,25 en -0,75 met aan beide kanten een kleine cilinder). Dus alle beetjes kunnen enorm helpen.

Anoniem

Re: Bril vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:34

Snap ik hoor.
Maar ik heb al bijna 20 jaar lenzen en een bril.
Draag momenteel veel mijn lenzen(eigenlijk dagelijks wel minimaal 18 uur)en wil dit minderen,dus meer een bril dragen.
Met zowel huidige lenzen als huidige bril zie ik naar míjn idee helemaal prima,hoewel er dus uit meting een beetje verslechtering komt.
De cilinder is eerder geconstateerd,ook tijdje geprobeerd maar ik vind het niet prettig.