Kortademig, duizelig, snelle hartslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 07:04

Klinkt als hyperventilatie,mijn dochter heeft het ook.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 17:21

chanelle14 schreef:
Heel herkenbaar! Is bij mij 3/4 jaar geleden ook op komen zetten en bij ermee naar het ziekenhuis gegaan.
Uiteindelijk bleek ik een hartritmestoornis te hebben. Klinkt heel heftig, maar het is een vorm die 1 op de 100 mensen in Nederland ongeveer heeft, sommige mensen merken er niks van en je kunt er ook gewoon 100 jaar mee worden. Het blijkt dat er bij mijn 'normale' hartslag een ander deel van het hart een extra 'boem' ( :') ) geeft, maar bij inspanning is dat op de een of andere manier weg en is mijn hartslag 'normaal'. Er is mij ook verteld dat ik wel eens hartkloppingen kan hebben, maar dat merk ik 9 van de 10 keer niet eens. De klachten kwamen bij mij vooral als ik me veel in moest spannen, bijvoorbeeld bij de coopertest op school. Dan ging ik hyperventileren en werd ik duizelig, zodat ik bijna knockie ging.

Edit: Ben trouwens ook vaak moe, ook al heb ik helemaal niks gedaan. En heb ook veel hoofdpijn/migraine als ik me te lang moet concentreren.

Precies hetzelfde hier, ik heb ook een heel onschuldige maar vervelende hartritmestoornis ;)
Ik hyperventileer allen niet haha, en voor de extra 'boem' hoe jij het noemt haha heb ik nog een stukje dat het even stopt ofzo, heel erg vreemd.

Hoop dat je erachter komt wat het bij jou is !
Zou als ik jou was toch nog even bij de huisarts langs gaan!