Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eva1969 schreef:Brainless schreef:Degene die je weg lasert komen niet meer terug omdat de groeikern kapot gemaakt wordt.
Wel is het zo dat op andere plekken nieuwe haren kunnen groeien, maar ook deze kun je dan weer laten weghalen.
Het wordt dan dus uiteindelijk een enorm kostbare zaak, omdat je nooit permanent onbehaard zal zijn.
phormicola schreef:De Dianepil is ontzettend opgeblazen, de kans op dood bij de Diane is 0,000035 en de gewone pil 0,000001 of zoiets belachelijks

Cassidy schreef:De huisarts kan je er niet mee helpen, anders dan zware hormonen te geven waar je ook weer risico van gewichtstoename van hebt. Ik zou die troep niet nemen, Diane 35 helpt maar als je de afgelopen weken niet helemaal onder een steen hebt geleefd zul je hebben meegekregen dat deze niet heel gezond is (lees, je kunt er dood aan gaan). Voor die paar haartjes zou ik mijn gezondheid niet op het spel zetten.
) ben ik voorzichtig met harsen en epileren. Maar heb echt wel erge beharing. En maakt me waanzinning onzeker.... Dus zou graag permanent van de haartjes af willen. 
Tat_jana schreef:Ik slik ook de diane pil en de ophef die er over geweest is is in mijn inziens een beetje overtrokken..
Dr zouden doden gevallen zijn..
Maar voordat deze pil uitgeschreven wordt moet je eerst accoord gaan met de "verhoogte risico's" als in trombose etc.
Zoals eerder aangehaald is het risico op een auto ongeluk groter...