ben benieuwd hoe het uiteindelijk is gegaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Eileeen schreef:Het is me gelukkig zoals altijd toch weer reuze meegevallen, werd me toch een partijtje misselijk toen ik binnenkwam en de geur weer rook maar gelukkig was ik op tijd aan de beurt. Twee gaatjes helaas.... Verder was alles prima en hebben ze tandsteen verwijderd en gepolijst! Nu weer de moed vinden om een nieuwe afspraak te maken.... Maar toch wel een opluchting dat het eerste achter de rug is!
] 
en begin mei nog een keertje terug voor weet ik veel (hij heeft het gezegd maar ben het al vergeten)
(kwa pijn) Babs80 schreef:Je zult zien dat het straks meevalt. Ga..dan heb je het gehad. Anders kijk je er constant tegenop en achteraf valt het mee. Er zijn ergere dingen dan naar de tandarts gaan
zweten/witjes/tintelingen vanwege fout ademhalen
Wirobelgje schreef:Ik heb donderdag prijs, kan ook naar de tandarts.
Zie het niet zitten maar heb geen keuze.
Heb een aantal jaren terug eens een ontsteking opgelopen in mijn neus aan de sinus.
Blijkbaar was het toen een ontsteking van de tandzenuw (zelfs ha wist dit niet)
die ontsteking was weg, dachten we toch, maar nu kreeg ik begin vh jaar hetzelfde...
tandarts heeft foto genomen en nu is er necrose op die zenuw
donderdag wordt er dus ontzenuwden begin mei nog een keertje terug voor weet ik veel (hij heeft het gezegd maar ben het al vergeten)
heb er echt geen zin in, kijk er enorm tegenop want heb al begrepen dat het pijn gaat doen...
maar het is mij echt meegevallen, en als ik het kan kun jij het vast ook! 
BabiiVeeraa schreef:Fijn dat het je is meegevallen!
Ik zit ook al te bibberen, om kwart voor 3 mag mijn laatste verstandskies eruit... 3 weken geleden ging de andere, en toen werkte de verdoving niet. Jeetje wat deed dat een pijn, ben echt bang dat het straks weer niet werkt :'(
mijn verstandskiezen moeten er allemaal nog uit.... boven zijn ze beide echt heel slecht, de linker is een heel stuk afgeknapt en zit een scherpe hoek aan. de rechte is ook een en al ellende
en onderin liggen ze scheef.....
liefst heb ik ze er alle 4 in 1x uit, want ik weet van mezelf als ik iets merk of voel wat me niet bevalt ik écht niet weer kom. maar dat doen ze helaas dus niet.....
magic_lover schreef:BabiiVeeraa schreef:Fijn dat het je is meegevallen!
Ik zit ook al te bibberen, om kwart voor 3 mag mijn laatste verstandskies eruit... 3 weken geleden ging de andere, en toen werkte de verdoving niet. Jeetje wat deed dat een pijn, ben echt bang dat het straks weer niet werkt :'(
Oef dat is nog wel een drempeltje waar ik tegenop ziemijn verstandskiezen moeten er allemaal nog uit.... boven zijn ze beide echt heel slecht, de linker is een heel stuk afgeknapt en zit een scherpe hoek aan. de rechte is ook een en al ellende
en onderin liggen ze scheef.....
Daar moet ik nog altijd een afspraak voor maken maar dat is nog een beetje op de lange termijn planningliefst heb ik ze er alle 4 in 1x uit, want ik weet van mezelf als ik iets merk of voel wat me niet bevalt ik écht niet weer kom. maar dat doen ze helaas dus niet.....
goed en duidelijk laten weten als ik wat voel!
Nouja ik zie het maar als een compliment dat we weer op de goede weg zijn.. 
Boren is veel enger en pijnlijker en zelfs dat valt wel mee als ze bezig zijn
, vullen vooral diepe gaatjes doet zeer , na 11 gaatjes weet ik wel welke gaatjes wel een beetje leuk zijn en welke vooral niet
. Heb een geduldige lieve tandarts en ga er nu met liefde heen , heb geregeld de slappe lach gehad
.

(en dan die rottige verstandskiezen nog laten trekken....
)