Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
biesje schreef:Glossi
Ik heb een door verwijzing liggen voor een darmonderzoek waar bij ik een roes krijg. Ha wil lijken voor darm kanker of de ziekte van crohn ( als ik het goed schrijf) zelf denk ik daar niet aan. Maar heb van kennissen gehoord dat het geen fijn onderzoek ik en dat je echt wel een paarden ziek van kan zijn.
Bij mij is het geen versbloed wat bij mijn ontlasting zit maar zit oud bloed door mijn ontlasting. Dat houd in dat het in mijn darmen bloed en niet bij het persen.
Medicijnen krijgen op dit moment niet moet eerst naar het ziekenhuis.
Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen, die laxeer troep werk bij mij ook niet.

)
Ik heb bijna alles gehad op regulier en alternatief gebied.
Glossi schreef:Ilsemarie, bekkenbodemtherapie was niet omdat ik scheef stond. Ik kreeg een ding in mijn achterste die de spanning meet. Veel mensen die verstopping hebben of moeite hebben met naar de toilet te gaan hebben een te hoge spierspanning. Hier kun je dan oefeningen voor mee krijgen om het ontspannen te trainen. Maar bij mij was juist de boel te ontspannen dus moest ik de spieren trainen om sterker te maken. Als ik diarree zou hebben zou ik daar problemen mee hebben. Maar met verstopping is het altijd andersom. Ik heb hier verder ook niets aan gehad helaas. Osteopaat ben ik ook al eens geweestIk heb bijna alles gehad op regulier en alternatief gebied.
M'n hele lijf functioneert beter sinds ik bij de osteopaat ben geweest.
ik heb niet heel erg goed gelezen maar wilde even mn bezorgdheid laten weten,mijn vriendin had de ziekte v crohn maar ook ooit darmkanker gehad, en zij zat op een gegeven moment ook vreselijk verstopt. ze bleek al tijden weer opnieuw darmkanker te hebben,maar omdat ze zelf niks gezegd had in t nieuwe ziekenhuis en ze daar tunnelvisie hadden en zich alleen maar richtten op de crohn, kwamen ze er veel te laat achter wat er was en was het te laat..ze is geopereerd wel maar erna is de darm geknapt en het kon niet meer klaar
ze is nu zon 3enhalf jaar geleden overleden en ik heb sterk het idee dat ze er nog kon zijn geweest als zij zelf niet struisvogelpolitiek had gedaan,en t ziekenhuis ook alerter was geweest. dus laat je geen schrik aanjagen door mij alsjeblieft maar in vredesnaam wees alert! laat ze uitzoeken wat er is en laat je niet afschepen..beterschap hoor, groetjes deess speurneusc schreef:geen imodium (hoewel de verkoopsters van bv kruidvat zeggen dat het hetzelfde is.. is niet helemaal zo, werking zou het zelfde zijn maar de stoffen die er in zitten zijn net anders, want zh heeft juist met klem verklaard dat mijn moeder geen imodium mag maar wel loperamide
Het is dus wel vergelijkbaar met de tabletten van Kruidvat eigen merk loperamide.
Ik denk idd dat ik toch sowieso voor een onderzoek moet gaan.
Deze foto's zijn van 2 jaar terug, ik ben ondertussen van een maat 36 naar een bijna maat 40 gegaan. Glossi schreef:Janneke2, ik geloof er wel in dat er alternatieve dingen je lichaam kan ondersteunen zoals de orthomoleculaire dinges. Maar dat Crohn te genezen is op die manier daar geloof ik niet in. Dan zouden alle mensen met Crohn op die manier al lang genezen zijn en zou dat groot nieuws zijn.
.