Half 10/10 uur gaat hier echt het lichtje uit, en sta 's ochtends vrolijk weer op om meteen naar buiten te rennen. Lekker pony's voeren, mesten enzo, heerlijk zo vroeg, last van niemand om mij heen
.Voorheen had ik daar wat op gevonden, met de vriendengroep 's avonds ergens gezellig zitten, dan kon ik het wel rekken tot ong half 12. En als iedereen de kroeg in ging, ging ik mooi naar huis slapen. En dan 's ochtends op mijn manier uitslapen (max tot 8 uur), lekker pony's doen, ff rijden enzo. Tegen de tijd dat ik daar klaar mee was kwamen mijn vrienden hun bed weer uit
. Maar ja, woon nu samen en rij vaak samen met m'n vriend ergens heen, dus vind je mij vanaf een uur of 11 echt voor dood in een hoek van de kamer tot hij ook naar huis wil.Ik spreek dus ook niet graag 's avonds dingen af, daar heb ik echt vaak een paar dagen last van.

. Bij mijn vorige werk moest ik vaak om 4.30 opstaan. Kostte me écht geen moeite en ik stond -tot ergernis van collega's- om 6.00 fluitend op de werkvloer. Maar ook nachtdiensten vond ik prima.
. Eigenlijk sta ik om 6.30 wel beter op maar daar heb ik niet altijd zin in. In het weekend slaap ik soms wel en soms niet uit.
)

Ik heb dat dus ook erg, vooral wat ik hier al langs zag komen; 's avonds tot superlaat afspreken en 'nachtbraken', ik heb er nooit echt de lol van ingezien omdat ik gewoon echt moe ben na een tijdje en de dag erna sowieso niet kan uitslapen maar toch weer gewoon normale tijd wakker ben. En dan vindt men je dus saai omdat je nooit tot 3/4u 's nachts mee uit gaat....