m'n moeder had in afrika ook een beest in haar oor. Echt, ik zou gek worden. GEK.

Dus had idd zelfde uur nog bij de huisarts gezeten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heb de hele dag nog het gevoel gehad dat hij erin zat, maar verder gelukkig niets. Qimm schreef:over beestjes in holtes, ik heb een keer tijdens een flinke galop een steekvlieg in mijn neus gekregen! Wat een ranzig gevoel, beest was er geloof ik net zo van onder de indruk als ik want hij vergat te bijtenHeb de hele dag nog het gevoel gehad dat hij erin zat, maar verder gelukkig niets.
gohya schreef:Nou jullie moeten maar nooit kijken naar het programma:Monsters inside me.![]()
Daar zie je allerlei vieze insekten,larven en eitjes in iemands lijf.
Succes TS met je oor morgen bij de dokter.
Christiene schreef:Zo heeb ik een sluipwesp ofzo iets uit mijn oog laten halen, die had zich vastgebeten met een tangetje wou die erpas uit.. ook met fietsen in mijn oog gekregen.was blij dat die hem r wel uit kreeg.

als ik jou was was ik al drie keer bij die dokter geweest geloof ik 
pmarena schreef:Christiene schreef:Zo heeb ik een sluipwesp ofzo iets uit mijn oog laten halen, die had zich vastgebeten met een tangetje wou die erpas uit.. ook met fietsen in mijn oog gekregen.was blij dat die hem r wel uit kreeg.
Wat, een beest vastgebeten in je oog?? Echt in de oogbol??

brrrrr