Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bibi13 schreef:Ik zou ook even naar de dokter gaan, maar hoe vaak loop je hard? Stel dat jij 5x in de week hardloopt vind ik het niet heel gek om wat af te vallen.....en binnen welke tijdsduur ben je afgevallen?
Margrietje88 schreef:Ik zou me persoonlijk ook niet te druk maken. Je bent inderdaad aan de lichte kant maar zoals hierboven al gezegd wordt; hoe voel jij je? Dat is veel belangrijker. En zijn er andere dingen "anders"? Meer dorst? Meer of minder trek in iets?
Ik zou in elk geval een boterham (of fruit, groente of whatever wat gezond is) extra eten.

Agossie schreef:4 boterhammen 's ochtends, in plaats van 2, neem dat koekje bij de koffie, 6 boterhammen 's middags in plaats van 2 of 4, vaker een ei bakken, 4-uurtje ook iets "zwaarders" dan een "energy bar", 's avonds ook meer opscheppen en niet vlak voor een maaltijd snoepen of veel drinken, enzovoort. Lekker pasta gaan eten.
Je laatste opmerking, over naar het toilet gaan, ook dat ken ik. Je hebt een snelle en goede stofwisseling. Ik ga ook soms maar 3 of 4 keer per week. Is normaal. Wat daar bij helpt is elke dag een schaaltje (volle!) yoghurt.
JLLN_ schreef:Colway schreef:In 3 jaar tijd ben je van 70kg naar 63 kg gegaan bij een lengte van 1.79? Terwijl je dus meer beweegt...En je drinkt bijna nooit meer
Als jij verder gezond eet, je gezond voelt en genoeg slaapt zie ik het probleem niet
Met dat gewicht en die lengte heb je een BMI van 17.6. Een BMI onder 19 geeft ondergewicht aan.
Ik vind 63 kg voor iemand met die lengte toch eigenlijk echt wel aan de lage kant hoor!
meisje2000 schreef:Als ik weken thuis zit op de bank en ik me volvreet kom ik nog niets aan dus ja eten eten en nog eens eten is voor mij de truc om op gewicht te blijven
maar dan eet ik ook niet 4tot6 plakken brood..

JCDJK schreef:Margrietje88 schreef:Ik zou me persoonlijk ook niet te druk maken. Je bent inderdaad aan de lichte kant maar zoals hierboven al gezegd wordt; hoe voel jij je? Dat is veel belangrijker. En zijn er andere dingen "anders"? Meer dorst? Meer of minder trek in iets?
Ik zou in elk geval een boterham (of fruit, groente of whatever wat gezond is) extra eten.
Ik voel me verder goed, heb laatste tijd ook wel wat stress gehad door school..
Niet meer dorst, drink juist soms iets te weinig waardoor er hoofdpijn optreedt..
Ik eet 3 x per dag; ochtend, middag en avond met graankoekjes tussendoor..