Verstandskies laten trekken... Binnenkort naar kaakchirurg..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cassia

Re: Verstandskies laten trekken... Binnenkort naar kaakchirurg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 18:38

Ik heb ze bij een kaakchirurg alle 4 tegelijkertijd onder gehele narcose laten trekken, echt een aanrader wat mij betreft! Je gaat slapen, en hupsa je wordt wakker en je kiezen zijn eruit.
Qua pijn achteraf vond ik het echt wel leefbaar, zeker met pijnstillers.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 19:53

Jahoor!

Ik had 3 scheve! Duwden mijn tanden scheef.
Er staken er van 2 maar een héél klein puntje uit em de ander geheel onder tandvlees.
Eerst de ene kant toen de andere kant.
Hij moest zijn gewicht flink op m'n kaak zetten (bovenblijf boven mijn kaak) om ze eruit te krijgen.
Was een fikse klus voor hem.

De tweede keer kreeg ik een ontsteking ala pelikaan, de eerste keer was ik van de spanning naderhand flauwgevallen.

Beide gevallen echt een aantal dagen maximaal pijnstilling nodig en die x met die ontsteking heb ik een week liggen kermen in bed.

Maar.. Ingreep zelf geen pijn!
Ik had een heel lieve goede kaakchirurg.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:51

Bij mij zijn ze ook alle 4 getrokken, in 2 keer. En ja, ik zag er ook heel erg tegenop, heb het 3 jaar uitgesteld. :=

Maar het valt echt mee hoor. De verdoving voelt even niet fijn, maar daarna voelde ik niks meer. Ik kreeg voldoende pijnstillers mee en die hielpen heel goed. Inderdaad drinken met een rietje, de dag daarna heb ik al wel zachte dingen kunnen eten. Wat ik de 2e keer ook heb gedaan is koelen, omdat mijn wang de eerste keer (was ook een kies die scheef lag - dus incl. snijden en boren) wat blauw werd. Geen last van onstekingen, veel bloeden, oid. Het was niet prettig, maar zeker te doen. En, bij iedereen is het toch weer anders.. Succes!