Bizzybijtje schreef:Pfeiffer duurt geen 2 jaar. Ik zou sowieso even teruggaan naar de dokter.
Pfeiffer kan best 2 jaar duren, zeker als je niet voldoende rust neemt.
De nasleep kan jaren duren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveBodin schreef:Bizzybijtje schreef:Pfeiffer duurt geen 2 jaar. Ik zou sowieso even teruggaan naar de dokter.
Pfeiffer kan best 2 jaar duren, zeker als je niet voldoende rust neemt.
De nasleep kan jaren duren.
maringe schreef:Als ik zou was zou ik ook eens op Vit B12, Vit D laten prikken.
Ik had ook zulke klachten (zelfs met spoed met de ambulance naar het ziekenhuis omdat de dienstdoende huisarts en ambulance broeders dachten dat het mijn hart was). Mijn hart was het niet, Lyme was het niet, pfeifer was het niet, maar wat wel
Toen kreeg ik de diagnose Fybromyalgie en het Chronisch Vermoeidheid Syndroom, Later kreeg ik van de huisarts ook nog de diagnose chronisch hyperventileren. Nu blijkt het dat ik Vit b12 en vit D te kort heb. Ik spuit nu ieder 6 dagen vit b 12 en er is een wereld voor me open gegaan. Kan weer sporten en actief zijn
Info kun je vinden op http://www.stichtingb12tekort.nl
Er loopt hier ook een topic op bokt over vit b 12
ravvie schreef:oh oke . nee dan kan het niet zijn wat ik dacht![]()
ik heb namelijk zelf toxoplasmose gehad. is een parasiet die in de ontlasting van ( jonge) katten voorkomt. en dus kan worden overgedragen.
geeft de zelfde klachten, lijkt heel veel op pfeifer maar dan niet besmettelijk.
maar volgends mij kan die alleen via contact met katten komen. maar anders moet je even op internet zoeken en vragen bij je huisarts. pas naar een tijdje kwamen ze erbij mij achter en ik ben een half jaar goed ziek geweest tot ik gewoon dagen op bed lag
edit: even snel opgezocht : Toxoplasmaparasieten komen met name voor in de uitwerpselen van een kat en in vlees van onder meer varkens, geiten en schapen
Het meest voorkomende symptoom is lymfadenopathie, met name van de lymfeklieren in de nek
nog is edit : koorts, pijn, spierpijn, moeheid, hoofdpijn en opgezette lymfeklieren zijn symptomen die vaak voorkomen