soms een half uur, maar meestal met 5 minuten.......
verhalen bedenken hoef ik niet, vertel ze meestal in mijn slaap, en schijnbaar hebben vl en ik snachts ook een deken gevecht die ik meestal win
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje1990 schreef:Het moet trouwens echt zo donker mogelijk zijn! Ik kan echt niet tegen licht in m'n kamerdus bij m'n ouders heb ik de luiken dicht. Bij m'n kamer heb ik een hele dikke zwarte gordijn waardoor het echt heel erg donker wordt! Dus echt heel erg fijn!
Ik start de nacht op mijn zij, lepeltje lepeltje met mijn vriend maar al gauw beland ik op mijn buik
Heerlijk zo
). Als ik heel moe ben val ik ook op mijn rug in slaap en kan als het moet zo 8 uur lang blijven liggen. Maar meestal draai ik eerst nog naar de linker- of rechterzij, net waar ik zin in heb. Wat ik echt niet kan is op mijn buik liggen, dat hou ik nog geen 2 tellen vol.
dus dan kruip ik weer omhoog en meestal smorgens lig ik weer precies hetzelfde. Vroeger sliep ik altijd op mijn buik met.mijn armen onder me op mijn benen. En dochterlief slaapt precies zo !

. En natuurlijk 'Kroontje' onder mijn hoofd en mijn handen.
Dan ga ik op mijn buik liggen en lees
Daarnaast lig ik eerst op mijn rechterzij, met mijn rechterbeen opgetrokken en mijn linkerbeen recht. Daarna draai ik op mijn linkerzij met mijn linkerbeen opgetrokken en mijn rechterbeen recht en dan val ik in slaap.
En ik word sowieso 1x per nacht wakker om naar de wc te gaan, soms 2 of 3 keer, maar dat doe ik half slapend en vaak kan ik het me 's ochtends niet eens meer in details herinneren. En ik slaap volgens mij best diep/vast zolang ik thuis slaap.
En ik schijn me heel wild om te draaien