Hoe slapen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:49

half op mijn buik, half op mijn rechter zijde,
soms een half uur, maar meestal met 5 minuten.......
verhalen bedenken hoef ik niet, vertel ze meestal in mijn slaap, en schijnbaar hebben vl en ik snachts ook een deken gevecht die ik meestal win :)

saskiakefie

Re: Hoe slapen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:50

Ik ga in bed liggen, eerst een keer op rechts en dan links/buik en dan val ik in slaap (duurt ongeveer 10-15 min denk ik) en dan slaap ik door totdat de wekker gaat. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:51

Maartje1990 schreef:
Het moet trouwens echt zo donker mogelijk zijn! Ik kan echt niet tegen licht in m'n kamer :') dus bij m'n ouders heb ik de luiken dicht. Bij m'n kamer heb ik een hele dikke zwarte gordijn waardoor het echt heel erg donker wordt! Dus echt heel erg fijn!

Idd ik heb gordijnen en slaap dichtbij een lantaarnpaal zwaar irri dus kleed voor het raam :')

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:54

Ik ben echt een gigantische slaapkop! Ik zou echt heel de dag kunnen slapen, en meestal op mijn buik :D Ik start de nacht op mijn zij, lepeltje lepeltje met mijn vriend maar al gauw beland ik op mijn buik :D Heerlijk zo <3

Ik slaap ook overal tamelijk gemakkelijk, vooral in de auto, 5minuten onderweg en ik lig al te knurren. Arm vriendje heeft dan alleen een metmondopenslapende vriendin waar hij niets kan tegen vertellen :p
Ik kan ook wel erg raar dromen :p

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:58

Op mijn zij, met de televisie/radio aan (ik kan niet slapen zonder stemmen te horen), 2 dekens, 1 over mijn voeten en eentje zo hoog mogelijk op getrokken en in een soort L houding :Y)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:01

Bij mij duurt het ongeveer een half uur voor ik slaap. Eerst rol ik wat heen en weer. dan ga ( werkt echt bij mij) ikachter door mn neus ademen en voel ik me slaperig worden. Dan in foetushouding liggen en 1 hand onder mijn hoofd en dan val ik denk ik in slaap xD

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:02

Ik slaap vooral op mijn rug. Soms ga ik nog even op mijn rechterzij liggen. Ben ook heel gevoelig voor licht. Slaapkamer móet donker zijn. Van muggen op mijn slaapkamer krijg ik moordneigingen. Een van de poezen ligt bij me op bed. Wordt alleen wakker van haar als haar snorharen in mijn gezicht kietelen. :D

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:05

altijd helemaal onder het deken , ook mijn hoofd :')
val in slaap door een verhaaltje te verzinnen of mijn kat bij me te roepen onder het deken ,die zich aanpast aan mijn posities waardoor ik altijd wakker word met haar naast mij in mijn armen !

lig door heel de nacht door op mijn buik,zij en bolletje.
Ik ben zeer beweeglijk in men slaap waardoor ik me soms helemaal schuin of wakker word met mijn hoofd aan voeteinde :+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:05

Eerst lig ik lekker tegen m'n vriend aan, als ik dan slaperig wordt val ga ik op m'n zij liggen (meestal de rechter zij) en dan val ik heel snel in slaap. Als ik echt niet in slaap kan vallen ga ik even lezen en wordt ik vanzelf slaperig.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:06

Ik begin altijd op mijn rug en lig dan echt als een plank (of wat mijn moeder ooit zei: als een lijk ;) ). Als ik heel moe ben val ik ook op mijn rug in slaap en kan als het moet zo 8 uur lang blijven liggen. Maar meestal draai ik eerst nog naar de linker- of rechterzij, net waar ik zin in heb. Wat ik echt niet kan is op mijn buik liggen, dat hou ik nog geen 2 tellen vol.
Verder maakt geluid me niet uit. Als de buren een feestje hebben kan ik prima slapen. En ik verzin ook geen verhaaltjes haha, ik slaap eigenlijk altijd heel makkelijk.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:06

Op mijn rechterzij of op mijn buik. Meestal word ik snachts wakker en dan lig ik met gestrekte armen boven mijn hoofd, ergens halverwege. :+ dus dan kruip ik weer omhoog en meestal smorgens lig ik weer precies hetzelfde. Vroeger sliep ik altijd op mijn buik met.mijn armen onder me op mijn benen. En dochterlief slaapt precies zo ! :D

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:17

In principe slaap ik altijd en overal wel. Of ik nu op een vloer lig of een houten plank, maakt mij niet uit.

Maar in bed slaap ik meestal op mijn buik, voeten over de voeteinde van het bed en m'n kussens, 3 stuks, mee naar beneden getrokken ingewikkeld in mijn dekbed. :j

Ik schijn wel erg onrustig te slapen en draai nog wel eens lepeltje lepeltje naar logees toe. :')

Overigens word ik vaak wakker in een onmogelijke houding op een van mijn armen die dan compleet gevoelloos is. :+

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:20

het moet donker en stil zijn
eerst lig ik op mijn linkerzij, dan m'n rechterzij en val dan in slaap.
dekbed moet wel vast bij het voeteneinde,
moet ook altijd eerst mijn kussen opkloppen, want dat steekt heel nauw,
als mijn kussen niet 'lekker' is dan kan ik niet slapen

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:21

Bij mij moet het inderdaad ook echt donker zijn, zelfs het lampje van mijn stekkerblok is te veel :') toen ik klein was kon ik juist niet in het donker slapen, en toen ineens kon ik niet meer met licht slapen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:28

ik slaap op mijn rechterzij, athans, zo val ik in slaap, wat ik daarna doe, geen idee :+
ik pak altijd de hoek van mijn deken tussen mijn handen/hoofd en mn kussen, als soort van tweede kussen, vind ik erg lekker liggen :') en vaak een stukje deken tussen mijn benen gevouwen :+

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:37

Het moet donker, stil en fris in mijn kamer zijn.
Ik val altijd op mijn zij in slaap. Heb een voorkeur voor rechts, soms ook op mijn buik. Het liefste met de deken tussen me benen :'). En natuurlijk 'Kroontje' onder mijn hoofd en mijn handen.

Ik hou van slapen! Maar helaas voor vriendlief vind ik knuffelen in mijn slaap verschrikkelijk. Hij mag echt niet op mijn kant komen. Kan ook niet in slaap vallen als ik hem voel.
Tijdens mijn slaap ben ik heel onrustig en droom regelmatig dat ik een Ninja ben :=

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:46

Ik val in slaap op rechts.
Snacht draai ik zodanig,
eindig vaak op me rug, waardoor ik misselijk wakker word..
Ik slaap snel en diep.
Wordt snel wakker van bijvoorbeeld ewn.hoge toon van me telefoon,
En van aanraking.
Maar ik wordt niet wakker van stemmen of andere geluiden.
Met paar vriendinnen naar london geweest, en daar hebben ze me letterlijk wakker moeten trappen.
Werd nergens anders wakker van.
Wel droom ik heel veel waardoor ik al moe wakker wordt.
Ben bijgelovig, want me dromenvanger werkt:)
ohja als ik slaap adem ik door me neus.
Tenzij ik verkouden ben haha

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:48

Ik heb alle lichten uit, maar wel de tv aan (die zet ik zo dat hij automatisch uitgaat na bepaalde tijd,
meestal stel ik 120 min. in) het geluid zet ik zacht, maar zo dat ik het nog wel kan horen en soms zet ik
de tv op "donker" beeld, zodat het niet zo flitst in het donker. :D Dan ga ik op mijn buik liggen en lees
nog wat blogs op mijn mobiel en vrijwel altijd val ik al in slaap terwijl ik nog op mijn mobiel zit te kijken.
Ik lig de hele nacht schijnbaar doodstil, maar ik heb wel heel veel dromen en ik weet vaak nog meerdere
dromen uit één nacht, helaas ook heel veel nachtmerries.

Ik bal trouwens ook altijd mijn vuisten 's nachts en meestal heb ik mijn deken vast. :j
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 14-04-13 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:49

Op mn rechter zij. Dekbed over me heen, raam en gordijnen open met mn ogen dicht!

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:54

Vaak lig ik op mijn buik voor het slapen en draai ik naar mijn zij als ik echt bijna in slaap val en als ik wakker word lig ik ook vaak op mijn buik of zij. Soms op mijn rug met mijn armen boven mijn hoofd waardoor ze 'in slaap' vallen. Zo sliep ik als klein meisje heel veel.
Als ik op mijn zij lig heb ik vaak een stuk dekbed tussen mijn knieën.
Verder heb ik het op mijn kamer gewoon helemaal donker, met verduisteringsgordijn.
Ben iemand die makkelijk uit slaapritme raakt, kan heel lang liggen malen of gewoon vergeten te gaan slapen. Als ik goed slaap dan droom ik heel veel en kan ik dit 's morgens ook nog haarfijn navertellen.

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:54

Oja mijn ogen zijn meestal open, echt raar. Ook praat ik vaak luidop terwijl ik slaap :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:55

Het moet in ieder geval donker zijn (tenzij ik echt héél moe ben, dan val ik met de zon in mijn gezicht nog in slaap haha). :+ Daarnaast lig ik eerst op mijn rechterzij, met mijn rechterbeen opgetrokken en mijn linkerbeen recht. Daarna draai ik op mijn linkerzij met mijn linkerbeen opgetrokken en mijn rechterbeen recht en dan val ik in slaap. :+ En ik word sowieso 1x per nacht wakker om naar de wc te gaan, soms 2 of 3 keer, maar dat doe ik half slapend en vaak kan ik het me 's ochtends niet eens meer in details herinneren. En ik slaap volgens mij best diep/vast zolang ik thuis slaap. :)

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:56

Ik praat ook wel als ik slaap.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:57

En ik praat ook in mijn slaap inderdaad :P En ik schijn me heel wild om te draaien :')

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 22:58

Ik slaap amper 4 uur op een nacht dankzij een snurkende zagende man. Meestal ben ik op een gegeven moment zo waanzinnig moe dat ik wel knockout ga.. maar ik zie het vaak 2 uur a half 3 worden. En om 6 uur gaat mijn wekker gewoon weer...

Maar wanneer ik in coma schiet, dan is dat in de houding waarin ik lag, hing, zat. Vervolgens draai ik naar mijn buik en zo word ik ook wakker smorgens.