Niet seksueel aangetrokken voelen door vriend?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:43

tita schreef:
Duh

Heel bokt heeft spannend en wild seksleven met zijn partner.

Werkelijkheid... Vertrouwen, respect staat bovenaan.
Ts je weet zelf wel wat je wilt, succes

snap eerste deel van je opmerking niet helemaal.. mag hopen dat de meeste toch wel een beetje een goed sex leven heeft anders zijn er een hoop relaties die in een sleur zitten..

Santos_05
Fotograaf

Re: Niet seksueel aangetrokken voelen door vriend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:54

Met de jaren groeit het vertrouwen en vooral blijven praten wat je wel en niet wilt en daardoor wordt het alleen maar beter. Heb je er ook last van als je allebei samen onder de douche bent geweest? En het gezegde 'van sex komt sex' is ook echt waar door de hormonen die vrijkomen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:04

Maar ik denk dat het dan wel goede seks moet zijn want elke dag oersaaie teleurstellende werkt denk ik eerder omgekeerd :D .

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:06

misschien een te persoonlijke vraag, maar kan het komen door het ontbreken van een orgasme? Ik weet niet of dat het geval is... maat het krijgen van een orgasme maakt een bepaald stofje los waardoor je mee verbondenheid en zorgzaamheid naar elkaar voelt. Zelfde stofje dat vrijkomt als een moeder een kind borstvoeding geeft (wat een vergelijking :') maar het is wel zo)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:27

Wat denk je japielover, er zijn meer dingen die een relatie een relatie maken.

Frequentie neemt vaak af, als stel langer bij elkaar zijn. Dat is een feit

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:30

Tita, ik snap je opmerking over het wilde seksleven van bokkers ook niet.
Niemand had het over spannend, alleen de TS zelf in een van haar berichten.

Sterker nog, heel veel bokkers konden zich juist in haar situatie verplaatsen.

En niemand, ook TS niet, klaagt over het hebben van minder seks?
Ik snap niet waar je dat allemaal vandaan haalt.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:34

ik herken het een beetje.. maar ook weer niet haha!
ik voel me zeker wel tot mijn vriend aangetrokken en vind em echt een lekkerding hahaha
maar ik heb heel vaak gewoon geen zin :O
moe, rugpijn, of gewoon kribbig.. ga weg, gewoon geen zin!
ik heb sowieso zelden uit mezelf zin, ik moet echt in de stemming gebracht worden en dat is vaak genoeg ook zonder succes.. ben toch blij dat mn vriend nog niet gek van me word hahaha!
Maar is bij jullie wel alles oke? want ik weet nog wel met mijn ex toen het niet goed zat, toen kon die het helemaal bekijken en voelde ik me ook niet tot hem aangetrokken.
bij ons zit gelukkig wel alles goed maar ben ik gewoon saai:)

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:35

Maartje1990 schreef:
En als je nu voor een maand lang eens elke dag seks hebt? Zoiets had ik laatst gelezen in een tijdschrift en schijnbaar was dit heel goed voor de relatie ofzo, het fijne weet ik er niet meer van hoor!

Dat was de Linda :D Het lag iets genuanceerder, maar was wel een verhelderend stukje om te lezen en ook hieruit bleek dat je zeker niet de enige bent! Was de Linda van een aantal maanden terug, misschien goed om die nog even te lezen?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:35

is jammer, het hoort toch eigenlijk wel bij een relatie.
Nu is je vriend wellicht teleur gesteld...
Hebben jullie al wel geprobeerd om het spannender, afwisselender te maken

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:36

Hoe lang slik je de pil al? Had bij mij een grote invloed, wat zeg ik: MEGA invloed op libido, karakter (ik werd een zwartkijker) en daardoor relatie. We hebben ons erdoorheen geworsteld. Na stoppen met de pil ivm kinderwens kwam ik langzaam uit dat dal. Heeft me een jaar gekost om af te kikken. Dus vanddar de vraag: pilgebruik?

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:37

Zilfstar schreef:
Hoe lang slik je de pil al? Had bij mij een grote invloed, wat zeg ik: MEGA invloed op libido, karakter (ik werd een zwartkijker) en daardoor relatie. We hebben ons erdoorheen geworsteld. Na stoppen met de pil ivm kinderwens kwam ik langzaam uit dat dal. Heeft me een jaar gekost om af te kikken. Dus vanddar de vraag: pilgebruik?

jeetje daar zeg je wel wat ja..
heeft bijvoorbeeld een spiraaltje minder effect op humeur e.d.?

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:39

Ik heb er nooit last van gehad, wat ook blijkt want anders was ik niet zwanger. :Y)
Maar nu ik dus zwanger ben..... tja je raad het al amper tot geen zin meer.
Wel ben ik nog steeds hartstikke gek op mijn partner en voel ik me ook echt wel aangetrokken tot hem maar het seksuele contact heb ik geen behoefte meer aan. :9

Dit schijnt bij zwangere vrouwen wel vaker voor te komen, alleen niet de hele zwangerschap en bij mij is het dus vanaf het begin tot nu al ( ben nu 26+3 ).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-04-13 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Dikke letters aangepast

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:41

Zilfstar schreef:

klopt absoluut, hormonen.....

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:41

Ligt aan de hormoonafgifte en je gevoeligheid ervoor. Ik reageer op alle medicatie heftig. Maar heel veel meiden en vrouwen hebben hier last van met de hormonenafgifte van pil of spiraaltje. Is helaas te weinig bekend en wordt te weinig doir huisartsen besproken. Ken inmiddels legio vrouwen waarvan soms de relatie zelf stuk is gegaan door hoe erg zij veranderden onder invloed van de anticonceptie. Ik heb daarom tussen nr 1 en 2 ook niks meer van hormonen gebruikt.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:53

Zilfstar schreef:

Ik had altijd al het idee dat de pil wel van invloed heeft op onder andere libido. Maar dat het zo veel verschil maakt, wauw. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik bijvoorbeeld helemaal niet weet hoe ik echt ben omdat ik van jongs af aan aan de pil ben. Eng idee, maar wat is een goed alternatief?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:56

Zilfstar schreef:

Eng idee, eigenlijk.
Jij bent er dus 'per ongeluk' achter gekomen, nadat je i.v.m. kinderen met de pil stopte en het verschil merkte?

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:57

xConnie schreef:
Zilfstar schreef:

Ik had altijd al het idee dat de pil wel van invloed heeft op onder andere libido. Maar dat het zo veel verschil maakt, wauw. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik bijvoorbeeld helemaal niet weet hoe ik echt ben omdat ik van jongs af aan aan de pil ben. Eng idee, maar wat is een goed alternatief?

In dat geval zou je kunnen kiezen voor de koperspiraal. Hier komen geen hormonen aan te pas. Bij alle andere voorbehoedsmiddelen wel, tenzij je ervoor kiest om alleen een condoom te gebruiken bijvoorbeeld.
Alleen de koperspiraal heeft zo weer zijn eigen nadelen, het is net waar je voor kiest.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:02

SaraJoyce schreef:
xConnie schreef:

In dat geval zou je kunnen kiezen voor de koperspiraal. Hier komen geen hormonen aan te pas. Bij alle andere voorbehoedsmiddelen wel, tenzij je ervoor kiest om alleen een condoom te gebruiken bijvoorbeeld.
Alleen de koperspiraal heeft zo weer zijn eigen nadelen, het is net waar je voor kiest.
Ja, ik heb me en tijdje geleden ook verdiept in alternatieven voor anticonceptie, maar eigenlijk zijn de nadelen van alle middelen te groot.

Maar goed, dit gaat offtopic, sorry TS. Ik hoop dat je er uit komt met je vriend!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:37

tita schreef:
Frequentie neemt vaak af, als stel langer bij elkaar zijn. Dat is een feit

Tuurlijk, maar wat mij betreft hoor je je dan nog wel steeds seksueel aangetrokken te voelen tot je partner en hem niet vies te vinden..

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:47

Heb je laatst zelf nog eens iets heel anders geprobeerd? Iets wat jullie samen nog nooit hadden gedaan?
Wanneer dit niet helpt zou ik ook voorstellen om iets anders te gaan proberen qua anticonceptie. Wanneer dit ook niet helpt, ga je dan maar afvragen of je hem nog echt wel wil als je partner.

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 18:58

xGoldenHero schreef:
Heb je laatst zelf nog eens iets heel anders geprobeerd? Iets wat jullie samen nog nooit hadden gedaan?
Wanneer dit niet helpt zou ik ook voorstellen om iets anders te gaan proberen qua anticonceptie. Wanneer dit ook niet helpt, ga je dan maar afvragen of je hem nog echt wel wil als je partner.

Nou daar hoef ik niet over na te denken want hij is wel de partner voor mij, hij doet echt alles voor mij en is super lief. :)
Ik vind seks niet iets wat een relatie moet bepalen....

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:03

Lastig probleem maar mij klinkt het in de oren alsof je jullie relatie eigenlijk al hebt opgegeven. Ik begrijp dat praten geen tot weinig effect heeft?
Ga dan eens na wat je echt nog voor je vriend voelt? Mis je hem als jullie langere tijd niet bij elkaar zijn? Kan hij je überhaupt nog 'opwinden', krijg je nog dat verliefde gevoel als je hem ziet of hij je aanraakt?

Wat dat knuffelen en masseren betreft dat kun je ook met een gewone goede vriend doen.
Wat heet, ik ga iedere 3 weken naar een professionele masseur om mijn rug te laten bewerken en daar kom ik dan ook geheel ontspannen en rosig van terug maar ik moet er toch echt niet aandenken om met hem romantisch(er) te worden :n

xConnie schreef:
Zilfstar schreef:

Hier ook iemand waarbij de pil een enorme slechte invloed op het libido en algehele humeur heeft. Afgezien nog van die standaard maandelijkse klachten als buikpijn, krampen, veel en lang(er) bloedverlies, etc.
En echt waar zonder pil heb ik nergens last van. Geen buikpijn en krampen, minder bloedverlies en is mijn libido ook weer stukken beter.

Ellentjuh12 schreef:
Ik heb er nooit last van gehad, wat ook blijkt want anders was ik niet zwanger. :Y)
Maar nu ik dus zwanger ben..... tja je raad het al amper tot geen zin meer.
Wel ben ik nog steeds hartstikke gek op mijn partner en voel ik me ook echt wel aangetrokken tot hem maar het seksuele contact heb ik geen behoefte meer aan. :9

Dit schijnt bij zwangere vrouwen wel vaker voor te komen, alleen niet de hele zwangerschap en bij mij is het dus vanaf het begin tot nu al ( ben nu 26+3 ).

Geen zin in seksueel contact had ik ook vrij snel tijdens mijn 1e zwangerschap. Tijdens mijn 2e zwangerschap was dit wel heel anders, pas in de laatste 1,5 maand werd het bij mij minder maar dat kwam meer door die enorme buik die in de weg zat. Enig nadeel was nu wel dat hubby zelf er nogal moeite mee had ('angst' om de beeb te storen :+).
Waarom bij de ene zwangerschap wel zin en bij de andere niet? Geen idee, misschien hormonen? Bij mijn 1e zwangerschap was ik zwanger van een meid, bij de 2e kreeg ik een jongen.

Mijn zoontje is nu 4 weken oud maar ik ga niet meer aan de hormonen :n Dan maar condooms gebruiken of hubby gaat zich aan zijn woord houden en snipsnap laten doen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:10

Sachet schreef:
Ik kan die seks wel dromen..........
Heb het er zo vaak over gehad maar hij valt elke keer terug in het ouwe....

Wat zeg je dan tegen hem? Dat je het saai vind? Of wat je graag zou willen? Mannen moet je meer sturen, wees concreet tegen hem. Maak afspraken de ene keer jouw fantasie, de andere keer de zijne, verras elkaar...

In iedere relatie ga je dit t.z.t. tegenkomen

herken het wel hoor met m'n ex, toen vond ik hem ook 'vies' vond hem niet fris (slechte adem, ruwe lippen) maar daarnaast vond ik hem sowieso niets meer, dat is dus ook uit gegaan

Als je nu zoiets hebt van 'laat maar' dan laat je het doobloeden, wees dan een grote meid en zet er een streep onder

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 09:01

Citaat:
Geen zin in seksueel contact had ik ook vrij snel tijdens mijn 1e zwangerschap. Tijdens mijn 2e zwangerschap was dit wel heel anders, pas in de laatste 1,5 maand werd het bij mij minder maar dat kwam meer door die enorme buik die in de weg zat. Enig nadeel was nu wel dat hubby zelf er nogal moeite mee had ('angst' om de beeb te storen :+).
Waarom bij de ene zwangerschap wel zin en bij de andere niet? Geen idee, misschien hormonen? Bij mijn 1e zwangerschap was ik zwanger van een meid, bij de 2e kreeg ik een jongen.

Mijn zoontje is nu 4 weken oud maar ik ga niet meer aan de hormonen :n Dan maar condooms gebruiken of hubby gaat zich aan zijn woord houden en snipsnap laten doen.

Haha heel herkenbaar! Mijn vriend heeft ook last van het idee dat er iemand bij is.
Ik krijg nu een jongen en geen zin dus ben bang dat het geslacht hier niets over zegt.

Wel heb ik inderdaad gehoord dat veel vrouwen na de 3e maand juist heel actief worden seksueel vanwege meer bloed dat naar je vagina/clitoris gaat, deze zou hierdoor extra geprikkeld worden en je zou dan sneller opgewonden raken.
Zelf geen ervaring mee. :Y)

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 09:21

nog even offtopic over de pil, of eigenlijk is het wel ontopic.
ik ben 2 jaar terug zo enorm moe geweest dat ik letterlijk nog maar halve dagen naar school ging, altijd voor pampus op de bank lag, huilend van mijn paard af kwam omdat het gewoon niet ging.. dokter geweest, internist, alternatieve manieren geprobeerd om achter de oorzaak te komen.. nou goed, toen ging het ook uit met mijn ex omdat hij er ook niks meer aan vond..
nou toen ook gestopt met de pil.. en voila!! ik voelde me plotseling echt tien keer beter, maar dat kon volgens de huisarts niet?
nu aan een andere pil en heb me gelukkig nooit meer zo gevoeld, maar er is dus wel echt heel veel te zeggen met zo'n pil!