Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(dat laatste is gelukkig maar een paar dagen per jaar). Als het volgende winter weer zo erg is wordt ik doorverwezen om te kijken of het geen reuma of artrose is.
Ilse_123 schreef:Ik kreeg rond mijn 13e last van mijn knieen. Beide knieen, maar ze wisselen elkaar meestal wel af. Ik heb toen een tijdje fysio gedaan, maar dat hielp niet echt. De huisarts constateerde meidenknieen en zei dat het binnen een paar jaar over ging. Nu ben ik bijna 20 en is het nog steeds niet over. Het wordt zelfs steeds erger, ik krijg nu ook last van handen, polsen en ellebogen. Al heb ik er alleen last mee als het koud of nattig is. Mijn knieschijf spoort soms ook niet.
Ik kan dan niet fietsen, niet traplopen, niet autorijden en soms uberhaupt niet zitten dus dan lig ik maar een dag in bed(dat laatste is gelukkig maar een paar dagen per jaar). Als het volgende winter weer zo erg is wordt ik doorverwezen om te kijken of het geen reuma of artrose is.
In ieder geval, ik hoop dat het bij je dochter wel gewoon binnen een paar jaar spontaan weg trekt.