advies gevraagd, welke krultang voor dik, zwaar haar..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:12

Rchell schreef:
Eempiej, zijn die ook in nederland verkrijgbaar? elektrische aparatuur uit het buitenland halen vind ik niet heel prettig met garantie e.d.

Dit is dus net zoiets als die Remington Pearl Wand die ik benoemde! Die is verkrijgbaar bij Wehkamp, Kijkshop, Bol.com etc.

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... mer=672740

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:14

Mijn stijltang/krultang (ooit eens veel te duur bij een kapper gekocht) ligt onder een laag stof :+ Ik kan het niet, heb er het geduld niet voor en heb het na 1x opgegeven... Terwijl de kapster zo fijn er vanalles mee kon... Dus ik lees ook even mee.... (en voor wie in de buurt woont en nog een fijne stijltang zoekt... Ik denk dat ik het bij voorbaat al opgeef ;))

Rchell

Re: advies gevraagd, welke krultang voor dik, zwaar haar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 13:44

dank jullie wel voor de tip, zal de pearl wand eens opzoeken..

@ romy: ik gebruik aleen kappersproducten. o.a. een extreem sterke haarspray van Keune en curl creme van Keune. Mijn shampoo is van Keune en Goldwell

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:47

Ik ken het.. Bij mij is het meestal haarlak, haarlak, haarlak.
Bij de kapper is het echt garantie tot de deur, zo snel zak het uit

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 14:53

Nou de reviews van de pearl wand zijn zo optimistisch dat ik het aandruf om hem te bestellen. Ik kreeg nog een mooie korting ook dus hij is maar 24,- voor mij. Ik laat jullie weten of het wat is, ik krijg hem morgen geleverd dus ga het dan proberen!

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:00

Ik hoop dat hij voor jou ook goed werkt! Het zal de eerste keer vast wel even lastig zijn, de handschoen die erbij geleverd wordt is ook echt een must om aan te doen haha!

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 16:06

haha ja dat las ik overal.. allemaal blaren op vingers haha.. :D

blonde_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 13:50

haha ja, ik heb een flinke brandwond op mn arm en mn zusje loopt rond met een verbrand
oor haha, dus wel ff oefenen idd... maar het resultaat is echt super..

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 10:19

Wilde jullie even een review geven over de Pearl wand die eerder genoemd werd in het topic en ik dus besteld heb: hij is geweldig!
Zelfs met mijn dikke zware haar werk hij echt super EN mijn krullen hebben de HELE dag gehouden! ben echt super gelukkig met het ding!!
Ik gebruik hem op mijn droge haar, gebruik ervoor een heat protection en anti pluis serum van mijn kapper en erna een Wella haarspray (de extra sterkte met second day volume).
Voor het vrijgezellenfeest van mijn zus heb ik mijn buurvrouw de krullen laten zetten (niet te dikke plukken en meteen als we klaar zijn met een laag haarspray erin.. het heeft de hele dag gehouden, zelfs nadat ik mijn haar gewassen had (wanneer het dus op zijn zwaarst is) zat er nog slag in! Kortom: een echte aanrader! (hij werkt beter als de methode van de kapper, en mijn kapster is mij heilig, dus dat zegt voor mij heel veel ;) :D )