__SavannaH__ schreef:Ik heb toevallig a.s. Zaterdag een consult in de berghman kliniek ;"
Wil jij laten weten hoe het was/ging?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BertBaley schreef:Denk een goede C? Ik wil het wel bij mijn lichaam laten passen (weeg net geen 60 kilo en ben 1.70 lang).
Ik moet dat even bekijken tussen het consult. Ik wil niet een of andere sloerie met cup H ofzo worden hoor
Het is gewoon voor mijn zelfbeeld.. Ik zit er gewoon heel erg mee en dit zal een stuk beter worden na een operatie.
dennisje schreef:BertBaley schreef:Denk een goede C? Ik wil het wel bij mijn lichaam laten passen (weeg net geen 60 kilo en ben 1.70 lang).
Ik moet dat even bekijken tussen het consult. Ik wil niet een of andere sloerie met cup H ofzo worden hoor
Het is gewoon voor mijn zelfbeeld.. Ik zit er gewoon heel erg mee en dit zal een stuk beter worden na een operatie.
dus je bent een sloerie als je cup h hebt![]()
ik heb maat f ben ik dan ook een sloerie? haha
gelukkig hoef ik niet zo`n operatie, ik weet van een kennis dat die er veel pijn van heeft gehad,
en ook vrij grote littekens.
ik hoop voor jou dat je eruit komt en dat het mee valt allemaal.
StalNollie schreef:als je nog even wacht kun je later je kinderen het beste meegeven door b voeding te geven. ik zou dat persoonlijk belangrijker vinden als me eigen uiterlijk
en overigens doet zwangerschap ook veel met je borsten dus zou dat ook afwachten.
BertBaley schreef:Mensen op de Velthuis kliniek site kunnen jullie gewoon de prijs berekenen!
Reken op ligt eraan wat je krijgt tussen de 4000 en max 5000 euro!
Ik was wel de duurste patiënt
Achter de borstspier.. Ja ik weet niet beter haha, dus ik weet niet of het rot is?!
Ik ben vrij 'mager en slank' dus ik heb maar een heel klein dun huidje waardoor het echt achter de spier moest voor een meest natuurlijke manier!