willeke_x schreef:En ja ik ga misschien wel wat dingen missen, maar het kind is ook geen 5 dagen per week echt weg. Als hij/zij bij mijn ouders verblijft is ie gewoon thuis, alleen in het voorste gedeelte van het huis. En als het kind naar school moet is het ook 5 dagen per week van huis... En 's avonds kan je ook quality time bieden aan het kind, en er zijn de weekends nog waar je veel tijd kan besteden aan het kind.
en hier verkijk je je op. kind is dan wel geen 5 dagen per week echt weg maar JIJ wel. en daar gaat het om. jij zal een hoop van kleine missen en kleine zal jouw missen. en ja, later is een kind ook 5 dagen naar school. maar geen hele dagen en dan is kind al groter. dat vind ik geen vergelijking. kind wil dan ook graag door mama gebracht en opgehaald worden. iets waar ik me nu al druk om kan maken en waar ik nu al over na aan het denken ben. mn moeder zal haar bijna elke dag weg brengen naar school, 1 dag kan ik zelf doen. en ik ga ervoor zorgen dat ik haar elke dag zelf op kan halen en na schooltijd er voor ze ben. iets wat met een fultime baan ook moeilijk gaat.
en verder zou ik heel goed na gaan denken over hoe je dit wilt gaan doen. wil je zelf een donor gaan zoeken? houd er rekening mee dat er VEEEEEEEEL viespeuken rondlopen. mannen die totaal andere bedoelingen hebben. wil je bijv. dat je kleine later contact kan zoeken met donor? wil je het bij 1 kindje laten of 2 enz.
het veiligste is het om een donor te zoeken via een kliniek/ziekenhuis. alles is getest en gescreend en je hebt geen persoonlijk contact met de donor.
.