. En wat Cassidy al zegt, probeer je niet te druk te maken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.

wie weet maak je je zorgen om niets.
) 
Niet handig, maar lastig te veranderen misschien..
Jikkeee schreef:Ik ben gisteren bij een mesoloog Geweest, loop zelf ook met klachten waarvan ik geen idee heb waar ze vandaan komen. Ook wat Julez zegt over artsen, klinkt misschien stom dat ik dit aankaart. Maar mocht er niks uitkomen, en je vertrouwt in homeopathie, Zou ik er een keer je tijd insteken. Ik heb direct uitslag gehad, en alles was eigenlijk zo logisch. Weet niet wat jullie er van vinden, maar artsen doen meestal aan symptoombestijding. En als daar de oorzaak ligt is het mooi meegenomen. Mesologen kijken naar alles.
Wel fijn om te lezen dat jij er baat bij hebt en gelijk wist wat er met je aan de hand was. 
tjady schreef:Hemofilie zal het niet zijn, dat komt uitsluitend bij mannen voor. Vrouwen kunnen slechts dragen zijn.
Julez schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel over na heb gedacht, gezien mijn paard veel baat heeft gehad bij behandelingen van een holistische DA. Het enige waar ik een beetje huiverig voor ben is dat er veel kwakzalvers tussen zitten, en je zal maar net bij de verkeerde aankloppen. Plus nog dat het niet vergoed wordt door mijn verzekering, en de meeste behandelingen vreselijk duur zijn.
Even research doen naar een goeie 'arts' en sparen dusWel fijn om te lezen dat jij er baat bij hebt en gelijk wist wat er met je aan de hand was.
. Ik ben vooral blij dat ik direct weet wat het is, en ook wat de gevolgen zijn. Hoop dat jij als je er mee aan de slag gaat veel baat bij hebt!
Julez schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel over na heb gedacht, gezien mijn paard veel baat heeft gehad bij behandelingen van een holistische DA. Het enige waar ik een beetje huiverig voor ben is dat er veel kwakzalvers tussen zitten, en je zal maar net bij de verkeerde aankloppen. Plus nog dat het niet vergoed wordt door mijn verzekering, en de meeste behandelingen vreselijk duur zijn.
Even research doen naar een goeie 'arts' en sparen dusWel fijn om te lezen dat jij er baat bij hebt en gelijk wist wat er met je aan de hand was.