Wat is dat toch de laatste tijd? óveral schieten topics omhoog.. Haar wassen zonder shampoo, dit zonder dat, zus zonder zo.. Tandenpoetsen zonder tandpasta...

Krijg er echt de rillingen van..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) zou het niet zo erg zijn, zo af en toe. 
wel braaf jaarlijks naar de tandarts gaan en de tandenborstels vervangen als het nodig is. Je gebit vertelt zelf wel of je goed bezig bent
Yv_ schreef:En je denkt dat die 2 tubetjes echt effect gaan hebben met al die uitlaatgassen?
Ik vind het smerig

Sentido schreef:Yv_ schreef:En je denkt dat die 2 tubetjes echt effect gaan hebben met al die uitlaatgassen?
Ik vind het smerig
Het effect is dat je begint met die 2 tubetjes tandpasta, vervolgens ga je nadenken over al je cosmetische rommeltjes, je gaat zuiniger met licht en elektrisch om, gaat wat vaker lopen en fietsen ipv de auto te pakken. Dan vertel je dat aan al je vrienden en iedereen hier op bokt, die gaan ook nadenken en beginnen zuiniger te leven. Gevolg: een heleboel effect
.. Locanda schreef:De meeste mensen ontwikkelen toch een slechte adem zonder schoonmaakmiddel, dat geeft toch al aan dat bacteriën vrij spel hebben dan?
Kan het er niet mee eens zijn. Met de voeding die nu gegeten wordt, lijkt me dat echt niet voldoende, de balans is weg in alles. (voeding/stress/gewoontes) Met een optimale balans zou het nog wel kunnen denk ik.
Mensen worden toch ouder dan vroeger (waarmee ik wil zeggen, we zijn er niet echt op gemaakt om zo oud te worden, om zo lang mee te gaan, dat duurt qua evolutie nog eventjes) en waar destijds iedereen een kunstgebit kreeg, kan deze generatie wel graag de eigen tanden behouden.

slechte geur geeft ziekte aan/disfunctioneren van het lichamelijk evenwicht.
. Voor de frisse smaak neem ik net zo lief een kauwgommetje, nog lekkerder ook. Mondwater gebruik ik niet, ook geen bacteriedodende tandpasta, dan gaan meteen de goede bacteriën er ook aan
.
ik ken persoonlijk ook alleen de tabletjes die opgelost moeten worden in de mond.