Mieke_Cunna schreef:Quellian, daar heb je inderdaad een punt. Bedankt! Ik ga zsm even bellen met de assistente voor overleg.
Hanmar, Ik heb een hondje! Wandel 4x per dag 20min.
Mijn eetpatroon is eigenlijk best normaal. 's ochtends 2 broodjes en een kop melk. 's middags 2 broodjes en een kop thee met melk, in de ochtend als tussendoortje een manderijn en 's middags na het middag eten ook een stuk fruit. Dan 's avonds altijd iets uit de schijf van 5. Geen grote maaltijd maar wel een maaltijd waar je vol van zit. Met vaak een bak vla met muesli na. Dat is dan rond 6 uur. Dan laat ik mijn hondje uit neem ik vaak nog 2 crackers en daarna eet ik niks meer. Over de gehele dag verder drink ik 2 liter ranja. Cola? Snoepen? Chips? allemaal nooit in huis tenzei er visite komt of mijn vriend. (eens per 2 weken)
Heb nu mail contact met iemand van een sport instituut in mijn stad, heb hopelijk binnenkort daar een afspraak. Mocht het afvallen dan niet rieel zijn dan wil ik graag wel meer conditie krijgen en leniger worden zodat het gewicht niet meer als een rollade aan mijn lijf zit en soepeler word.
Toch hoor ik nu al veel koolhydraten in je voeding. Koolhydraatarm eten is niet moeilijk, wel even wennen. je gaat je er bovendien veel beter door voelen (energieker (ja echt!), beter slapen, mooiere huid, minder hoofdpijn)
Wellicht is het verstandig om een goede voedingsconsulente te raadplegen die verstand heeft van medicatiegebruik? (weet niet of die er zijn)