Lous schreef:Geen rubber, latex oid, dan kunnen je handen niet ademen. Je moet echt stoffen handschoentjes dragen.
die dingen zijn latex vrij
dan doe ik t maar zonder handschoentjes.... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hyawatta schreef:Rebecca, sudocreme bedoel je?
Zie dat je het al gevonden hebt![]()
Ik heb altijd een tube van de DA drogist, huismerk, hand en nagelcreme.
http://pastelandglitter.blogspot.nl/201 ... creme.html
Zit ook veel in schoonmaakwater en heb er ook last van
sliertje schreef:Washandje werkt ook, ipv stoffen handschoen. Mits deze groot genoeg is, of je kunt zelf iets maken van een oude handdoek.
ik ga t denk ik voor vannacht maar een lekkere dikke laag sudocreme probeen, zonder handschoentjes, ik ga alleen wel nu slapen
Lous schreef:Ik heb van mijn schoonzusje een spuitbusje gehad met mouse dat je op je handen moet smeren en werkt als een onzichtbare handschoen. Echt super spul. Maar het is van een Duits merk. Het is een monstertje, even binnenkort informeren hoe ik aan de ' volledige' versie kan komen.

Laura_Zodine schreef:Hennep handcreme van de Bodyshop!
Daar hebben ze ook van die speciale handschoenen.

DieL_Zor schreef:We hebben hier een pot ambachtscreme staan. Trekt ook lekker snel in en werkt echt super!
, is een hele fijne creme ._Tara_ schreef:De Weleda handcreme vind ik zelf erg fijn. Of je zou pure sheabutter op je handen kunnen smeren. Vaseline enzo zou ik ver van weg blijven. Dat sluit je handen alleen maar af, dan voelen ze even zacht aan dat door dat laagje maar verder gebeurd er niks.