Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dressagelady schreef:NadineBlabla schreef:hmm ik volg ook
tot nu toe is de fijnste die ik gehad heb de Maybelline One By One volume express, kost iets van 15 euro maar is regelmatig in de aanbieding bij het Kruidvat
[ Afbeelding ]
Deze in het geel vind ik het fijnst! De paarse viel mij tegen
kon echt niet omgaan met dat borsteltje

.
Euro of 4, en een van de enige mascara's die bij mij werkt. Geen spinnenpoten, heel natuurlijk resultaat!Frankaas schreef:Ik volg ook even, mij lijkt Essence Get Big Lashes heel fijn, maar goed
Ik heb nu Lancome Hypnose Drama, maar deze kreeg ik een keer in klein formaat als tester, gelukkig is hij nog niet op. Is redelijk fijn maar mijn wimpers werken niet graag mee...
Miss Sporty Pump Up Booster is zeer irritant, heel dik borsteltje en klontert heel erg.
Ik had ook nog een tijdje de Maybelline Falsies, opzich wel fijn maar hij is nu op. Klontert niet, maar geeft ook niet veel af.
En ik heb nog de Maxfactor 2000 calories, maar wat een rot mascara. Geeft wel wat af, maar alleen boven je oog, wimpers plakken aan elkaar vast en totaal geen volume. Ik flip echt van deze mascara.
Af en toe gebruik ik ook de Fat Lash van Da, best wel goed voor een winkel-mascara. Geeft alleen niet zo veel af.
Oke, dit was mijn ervaring
) die perfect werkt! geeft meteen heel veel volume, je wimpers gaan totaal niet aan elkaar plakken (wat ik bij alle andere dure merken wel had) en hij is goed stevig, zakt dus niet halverwege je dag in. ik ben nog nooit positief geweest over een goedkope mascara, ook niet over sommige dure, maar deze is wel heel goed! 
) maar ook daar is hij goed voor
Sodeletuut schreef:http://greatbuy.cc/images/v/200972610722.jpg
Deze!
L'Oreal Double Extension Beauty Tubes. Wel de rode.
En waarom? Omdat je geen olie-zooi nodig hebt om het eraf te halen. Je legt er een nat lauw-warm doekje op en na 30 seconden kan je het er gewoon af pakken. Nog makkelijker is gewoon onder de douche, dan pak je het er nog makkelijker af. En in de koude regen blijft het wel aardig goed zitten.Maar NOOIT meer uitgelopen make-up, omdat het gewoon niet kan uitlopen. Het kan er alleen af vallen.
Kan je neem ik aan gewoon bij de kruidvat halen toch?
Mijn wimpers hebben de vervelende gewoonte naar beneden te gaan hangen?
Dus ik krul ze iedere ochtend met een warme wimperkruller. Dan snel de mascara er overheen en dit blijft de hele dag zitten. Ook zijn de mascara's van Maybelline erg fijn, met name de Colossal Volum Express. Dat is de gele
Volgens mij ook de goedkoopste variant van allemaal. Succes met je zoektocht