Welke mascara?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:39

L'oreal Telescopic mascara! Ik heb hele lange wimpers en ik zweer echt bij deze mascara. Hij is best duur, 16,- ong. geloof ik, maar dan heb je ook wat. :D

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:40

dressagelady schreef:
NadineBlabla schreef:
hmm ik volg ook :Y)

tot nu toe is de fijnste die ik gehad heb de Maybelline One By One volume express, kost iets van 15 euro maar is regelmatig in de aanbieding bij het Kruidvat :)

[ Afbeelding ]

Deze in het geel vind ik het fijnst! De paarse viel mij tegen

idem := kon echt niet omgaan met dat borsteltje :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:41

De mascara's van de Etos drogen bij mij heeel langzaam.Het zit dus niet alleen op mijn wimpers, maar overal. Tsja niet met je ogen knipperen 5 minuten is onmogelijk. :+

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:41

Caterice van de kruitvat, de gele en roze over elkaar heen!

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:49

Ik volg ook even, mij lijkt Essence Get Big Lashes heel fijn, maar goed ;)
Ik heb nu Lancome Hypnose Drama, maar deze kreeg ik een keer in klein formaat als tester, gelukkig is hij nog niet op. Is redelijk fijn maar mijn wimpers werken niet graag mee...
Miss Sporty Pump Up Booster is zeer irritant, heel dik borsteltje en klontert heel erg.
Ik had ook nog een tijdje de Maybelline Falsies, opzich wel fijn maar hij is nu op. Klontert niet, maar geeft ook niet veel af.
En ik heb nog de Maxfactor 2000 calories, maar wat een rot mascara. Geeft wel wat af, maar alleen boven je oog, wimpers plakken aan elkaar vast en totaal geen volume. Ik flip echt van deze mascara :').
Af en toe gebruik ik ook de Fat Lash van Da, best wel goed voor een winkel-mascara. Geeft alleen niet zo veel af.

Oke, dit was mijn ervaring :')

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:51

uuh meestal heb ik er wat van mabeline !
zal morgen kijken welke ik ook alweer zo fijn vind
dan geef ik het door

: stileto mascara ( weet merk nietmeer google even voor je )
is momenteel bij aktion zag ik vandaag voor 2 euro
mooie huls en fijn borsteltje

dit is hem :
er zit ook echt zon rood randje onderaan netzoals bij een hak
zo leuk detail

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Spruitje56 op 23-03-13 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

meganproperx

Re: Welke mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:51

Ik koop altijd op de albert cuijp de millionizer volgensmij, vind ik zelf erg prettig !

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:53

Ik gebruik die van Catrice altijd :) Euro of 4, en een van de enige mascara's die bij mij werkt. Geen spinnenpoten, heel natuurlijk resultaat!

Deze! Alledrie werken perfect.
Afbeelding

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:55

Frankaas schreef:
Ik volg ook even, mij lijkt Essence Get Big Lashes heel fijn, maar goed ;)
Ik heb nu Lancome Hypnose Drama, maar deze kreeg ik een keer in klein formaat als tester, gelukkig is hij nog niet op. Is redelijk fijn maar mijn wimpers werken niet graag mee...
Miss Sporty Pump Up Booster is zeer irritant, heel dik borsteltje en klontert heel erg.
Ik had ook nog een tijdje de Maybelline Falsies, opzich wel fijn maar hij is nu op. Klontert niet, maar geeft ook niet veel af.
En ik heb nog de Maxfactor 2000 calories, maar wat een rot mascara. Geeft wel wat af, maar alleen boven je oog, wimpers plakken aan elkaar vast en totaal geen volume. Ik flip echt van deze mascara :').
Af en toe gebruik ik ook de Fat Lash van Da, best wel goed voor een winkel-mascara. Geeft alleen niet zo veel af.

Oke, dit was mijn ervaring :')

de big lashes van essence raad ik je echt af
veel klontjes en snel spinnenpoten

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:55

zal morgen kijken of ik nogwat fijne aan je door kan geven

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:57

Ik zweer bij de Million Lashes van L'Oreal. Ik heb lange wimpers en dan is die echt fijn. Ik heb ook al goedkopere geprobeerd, maar geen zo fijn als die!

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:58

Ik zweer bij lancome hypnose ... (nog iets)
wel boven je budget maar ik zag hem in de aanbieding bij de maffe marathon in de bijenkorf :D
droogt ook niet snel aangezien mijne al een jaar oud is, ik gebruik niet zo vaak mascara :o

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:00

Ik heb die van 1 euro van de action.. heb toch korte wimpers, ze worden met geen enkele opeens fantastisch :+
Die nieuwe paarse van essence schijnt ook heel fijn te zijn, maar die is niet waterproof..

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:24

LZP --> MW

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:38

ik heb hier een heel la van, eigelijk heeft elk merk wel een fijne mascara, je moet eigelijk niet luisteren naar wat voor anderen werkt, iedereen heeft andere wimpers, en dus andere borsteltjes nodig..
door veel te proberen zal je wel 1tje vinden die heel fijn werkt!
ik heb heel weinig en korte wimpers, ik gebruik de get big lashes mascara van essence en op mijn onderste wimpers de stilleto volume van maybeline!!
ik wissel elke week wel van favoriet :Y)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:40

Ik heb er 2 van babor, met een harig borsteltje en een met een rubbere. Werkt heel goed alleen is ie snel leeg.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:45

ik heb een hele goedkope (lees: 1 euro :+) die perfect werkt! geeft meteen heel veel volume, je wimpers gaan totaal niet aan elkaar plakken (wat ik bij alle andere dure merken wel had) en hij is goed stevig, zakt dus niet halverwege je dag in. ik ben nog nooit positief geweest over een goedkope mascara, ook niet over sommige dure, maar deze is wel heel goed! :D

deze heb ik: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/p ... 494741.jpg

ik heb trouwens heeeel korte wimpers ( -O- ) maar ook daar is hij goed voor

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:48

Ik zou echt gaan voor Maybelline NY, en dan one by one (de rode, waterproof)
Is indd rond 15 euro, vind ik persoonlijk toch wel erg veel geld. Alleen ik koop ze altijd in de aanbieding, zodat het 2 voor de prijs van 1 is en altijd als hij op is is er weer een nieuwe aanbieding! (:
Van Maybelline NY vind ik die Smoky Eyes mascara echt helemaal niks.

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:55

ik vind die van Clinique, high impact mascara, het beste. Wel duur, maar dan heb je ook wat.

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:59

whow!
iedereen zegt hier wel wat anders,
gewoon gaan voor wat je zelf hebt geporbeerd..
een mascara werkt voor idereen anders en heeft voor iedereen een ander effect..

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:01

Maybelline en Rimmel vind ik altijd wel fijn!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:02

Ik heb de Benefit 'They're real!'. Kost €26 uit m'n hoofd, maar is het geld zeker waard, voor mij nooit meer wat anders! Heb met deze mascara al een paar keer de vraag gehad of ik nepwimpers op had :=

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:05

Het is ook maar net wat voor resultaat je wil. Wil je meer het natuurlijke of echt de hele opvallende. Ik heb heel veel verschillende soorten. Heb die van Yves Rocher gehad(de blauwe) vind ik niet zo prettig. Heb wel van Yves Rocher de Pulp Volume die is wel erg fijn. En ik heb nu ook van Maybelline de gele en sinds vandaag de blauwe vind ze beide wel fijn. Weet niet welke ik prettigst vind. Heb ook nog Hypno Gloss van Essence vind ik minder die plakt heel erg aan elkaar dat heb je met Maybelline niet die scheid de wimper veel beter. Heb ook nog van de action liggen die was erg goedkoop en dat merk je is eigenlijk helemaal geen fijne mascara. Heb er ook nog een aantal liggen van Rimmel ook niet zo fijn ook erg plakkerig. Heb ook nog huismerk van de Hema ook niet wat ik wil van een mascara. Nivea mascara de Max volume twist. Op zich niet verkeerd. Ook het huismerk van de etos vind ik niet zo fijn.

Het is echt heel erg afhankelijk van wat je zoekt. Ik wil bijvoorbeeld dat het echt aanwezig is, dat mijn wimpers echt zwart zijn, langer lijken maar dat ze wel goed verspreid worden en het geen geplakt zooitje wordt. Ik wil dus vrij veel volume in de wimpers en dan kom ik tot nu toe toch uit bij Maybelline. Heb nog vele andere gebruikt door de jaren heen maar kan ik zo allemaal niet opnoemen. Bij de huismerken krijg ik niet het geen wat ik zou willen. Op zich prima voor een vrij natuurlijk effect.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:09

Sodeletuut schreef:
http://greatbuy.cc/images/v/200972610722.jpg
Deze! _O_
L'Oreal Double Extension Beauty Tubes. Wel de rode. :j

En waarom? Omdat je geen olie-zooi nodig hebt om het eraf te halen. Je legt er een nat lauw-warm doekje op en na 30 seconden kan je het er gewoon af pakken. Nog makkelijker is gewoon onder de douche, dan pak je het er nog makkelijker af. En in de koude regen blijft het wel aardig goed zitten. :) Maar NOOIT meer uitgelopen make-up, omdat het gewoon niet kan uitlopen. Het kan er alleen af vallen. :')

Die ga ik onthouden! Altijd dat gemier van die doekjes en watjes.. Krijg je die zooi in je oog en verga je van de pijn :( Kan je neem ik aan gewoon bij de kruidvat halen toch?

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:15

Zelf gebruik ik de mascara's van Essence, de paarse heb ik nu.. Aangezien die groene altijd overal is uitverkocht :+ Mijn wimpers hebben de vervelende gewoonte naar beneden te gaan hangen? :') Dus ik krul ze iedere ochtend met een warme wimperkruller. Dan snel de mascara er overheen en dit blijft de hele dag zitten. Ook zijn de mascara's van Maybelline erg fijn, met name de Colossal Volum Express. Dat is de gele :) Volgens mij ook de goedkoopste variant van allemaal. Succes met je zoektocht :P