Geesten zien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:02

Sjors schreef:
Ik zie ze niet maar soms 'voel' ik wel de aanwezigheid van iemand :+

Laten we een clubje : "de paranormale"opstarten :')

Of Ghostbusters! _O-

ZeSteigert schreef:
Ik geloof er zeker in! Ik zie ze niet, maar kan wel aanwezigheid voelen. Sowieso, al die mensen die ze zien/merken enzo, sommigen zullen het zich verbeelden misschien, maar lang niet allemaal. Ik ben er van overtuigd dat er meer bestaat dan dat wij denken.

+1

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:03

JasmijnJoy schreef:
Sjors schreef:
Ik zie ze niet maar soms 'voel' ik wel de aanwezigheid van iemand :+

Laten we een clubje : "de paranormale"opstarten :')

Of Ghostbusters! _O-

geweldig hahaha! :)

CastaMickey

Re: Geesten zien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:04

Ik join (:
Ik sta er soms voor open, niet in mijn eentje als het donker is in ieder geval :p

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:04

Sorry, kon het niet laten :')

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:05

Heb ze wel eens gezien, gehoord en gevoeld.
Al heeft m'n moeder ze duidelijker gezien.
Dus ja ik geloof er zeker in

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:06

Poess91 schreef:

ooh, hoe ging dit dat. en waarom gebeurde het? zie je ze vaker/horen/voelen?

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:07

Poess91 schreef:

Ik ben weer nieuwsgierig.... :))

Wanneer, waar, hoe, wie, waarom heb jij deze gezien, gehoord & gevoeld? Zit er een verhaal achter?

Hier ben ik echt nieuwgierig naar, en ik denk ik neit alleen ! :D

Merlesophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:08

Rider1 schreef:
Poess91 schreef:

Ik ben weer nieuwsgierig.... :))

Wanneer, waar, hoe, wie, waarom heb jij deze gezien, gehoord & gevoeld? Zit er een verhaal achter?

Hier ben ik echt nieuwgierig naar, en ik denk ik neit alleen ! :D

Ik ben ook benieuwd vertel!

Rider1

Mag ik trouwens mijn verhaal hier ook opzetten (is niet echt vanmij, maar het verhaal van de oom van mijn beste vriendin ) :)

Merlesophie

Rider1 schreef:
Mag ik trouwens mijn verhaal hier ook opzetten (is niet echt vanmij, maar het verhaal van de oom van mijn beste vriendin ) :)

Jaa

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:09

Rider1 schreef:

Jep!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:10

Ik ben benieuwd naar de verhalen :)

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:12

Me to! Maar eigenlijk moet ik achter de pc weg van mijn moeder. Dus opschieten! :')

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:12

Ik zie ze niet, ik voel ze niet, en ik wil het ook zeker weten niet! maar ik denk wel dat je ergens heen gaat als je dood gaat of iets.. het kan tog niet gewoon 1.2.3. stoppen haha

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:14

biancalaylo schreef:
Ik zie ze niet, ik voel ze niet, en ik wil het ook zeker weten niet! maar ik denk wel dat je ergens heen gaat als je dood gaat of iets.. het kan tog niet gewoon 1.2.3. stoppen haha

Ik geloof erin dat je terugkomt als iets anders.

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:14

ja maar als wat of wie dan?

Marina_Shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:15

ik weet nooit zo goed wat ik er nou van moet geloven.
waar mijn vader nu nog woont, hoorde we regelmatig voetstappen op de zoldertrap. Mijn broers slaapkamer was op zolder, maar als we dan gingen kijken, was er helemaal niemand boven. Ik ben niet de enige die het gehoord heb, mn moeder en zus hoorde het ook weleens.

zelf heb ik vaak een de-ja-vu. ik droom dingen die ik een paar dagen/weken/maanden helemaal precies hetzelfde meemaak in het echt. ook heel vaag

Merlesophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:16

Marina_Shana schreef:
waar mijn vader nu nog woont, hoorde we regelmatig voetstappen op de zoldertrap. Mijn broers slaapkamer was op zolder, maar als we dan gingen kijken, was er helemaal niemand boven. Ik ben niet de enige die het gehoord heb, mn moeder en zus hoorde het ook weleens.

zelf heb ik vaak een de-ja-vu. ik droom dingen die ik een paar dagen/weken/maanden helemaal precies hetzelfde meemaak in het echt. ook heel vaag

Dat laatste heb ik ook en dan gebeurt er precies het zelfde! Best raar

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:17

Enge verhalen hier

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:17

Hahaha, op een of andere manier kan ik het niet laten om op zulke topics te klikken..
Ik vind het zo interessant, maar als ik teveel lees is dat niet best voor mijn nachtrust :=
Ik heb nog nooit echt iets gezien denk ik, wel "gevoeld" volgens mij.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:18

Merlesophie schreef:
Marina_Shana schreef:

Dat laatste heb ik ook en dan gebeurt er precies het zelfde! Best raar

+1 ik droomde dat mijn ouders echt hele erge ruzie hadden, en dat mijn vader wegliep en mijn moeder dreeg met scheiden. volgende week. toen was het zover. gelukkig zijn ze niet gescheiden. ze waren het wel echt vanplan.

biancalaylo schreef:
ja maar als wat of wie dan?

een dier.

CastaMickey

Ik heb ook wel eens heel sterk het gevoel gehad dat ik iemand ging tegenkomen in de supermarkt of dit gedroomd. Ik kwam die persoon dan ook echt tegen daarna.

JasmijnJoy

Marina_Shana schreef:

Is je broer er niet meer? ofwel.

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:19

Oke, dus... Mijn beste vriendin, Miray, had een onkel ( oom) hij leefde met zijn familie (voordat Miray geboren werd ) in Turkije. Hij leefde een perfect normaal leven, niets aan de hand. Er was een bepaald familiefeest waarbij ze veel aten ed, hij ging met zijn auto eten halen, en er was zo'n heel grote pot, waaruit hij eten nam ( bestelde) er zat een klein meisje op de stoep, met een schop in haar hand. Ze was aan het huilen ( lees: snikken ) Hij vroeg wat er was, en het meisje rende weg. ( alles in btw in het turks)
Hij reed blijkbaar paard (toevallig, niet? ) en ging door een beek, het meisje zat plotseling achterop het paard. ( hoe weet ik niet, want dat lijkt me niet echt comfi als je op hun nieren zit, maar goed) Blijkbaar zijn geesten bang voor water, en het paard durfde niet door het heel lage riviertje. Het meisje kreeg inmens lange benen, en begon te schaterlachen. Hij vond dit raar, en vertelde dit alles thuis. Niemand geloofde hem, en wat erna allemaal gebeurd is, weet niemand, wat hij had gezien, gehoord, gevoeld, niemad weet het. Van de ene week op de andere kon hij neit meer praten, alleen maar letters stotteren : 'tttttttttt' , 'rrr' kkkkk enzo. Zijn zus, & moeder dachten dat hij gek geworden was, en wouden hem niet meer zien, totdat hij normaal deed. Hij kwam zijn kamer niet meer uit, en ging met zijn knieen opgedrukt, dagen lang, zo 'schommelen' Miray haar vader was de enige die hem nog bezocht, liet dokters komen, en ze besloten om het allemaal op te nemen. Overdag kwam de vader van miray nog langs, en de oom begon licht en bijna onverstaanbaar te praten over een meisje, ( wat ik me nog herriner is dat miray een aantal woorden zei, ze zei dat haar oom het meisje omschreef al boos, en nog wat, maar dat kan ik me niet herrinneren) Ze namen het op, en zagen de oom naar de muur getrokken worden, en zagen 1 stuk van zijn been niet meer op de camera... Dagen later heeft hij zelfmoord gepleegt, en ze hebben de tape verbrand. Het kan heel goed zijn dat dit allemaal niet waar is, maar ze was er echt kapot van toen ze dit vertelde...

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:19

Haha mijn verhalen zijn niet zo heel boeiend, zal degene die ik heb onthouden even typen.
Ik heb een keer duidelijke voetstappen op de trap gehoord.
Gelukkig was dit niet thuis, was in een hele oude schuur. En niemand te zien.
Deze schuur hebben we altijd al beetje freaky gevonden, dit was het trouwens... In die schuur dan.
Niks engs eromheen, daarna ook niets meer gehoord.

*even denken, alles op een rijtje zetten :')*
Ook een keer, zat ik lekker buiten met wat vrienden.
Wordt er in 1 keer heel vies warm in m'n oor geblazen/gehijgd.
Dacht dat iemand een grapje met me uithaalde, maar iedereen zat aan m'n rechterkant druk te kletsen. Niemand die in de buurt van m'n linkeroor gekomen.

Toen ik wat kleiner was, tijdens het buitenspelen, was er een oude man met een baard die me riep :').
Ineens was ie weg natuurlijk, vergeet het nooit meer. Klaar lichte dag.

Tijdens meditatie, voelde ik een hand op m'n been. Kei vaak denk ik echt dat iemand me in de maling neemt, maar nogmaals was er niemand.

Heb trouwens in een loopgraaf heel duidelijk een geest een keer op een foto gezet.
Ja oké je moet goed kijken, maar als je 't zag... 't figuur was overduidelijk.
Natuurlijk weet ik niet of ik die foto nog ergens heb, lastig die crashende computers

*altijd als ik ze aan 't vertellen ben, vergeet ik er een stel*

M'n moeder heeft een keer een hond in haar slaapkamer gezien.
Het begon met onze hond die deze slaapkamer niet meer in wilde, al een paar nachten lang.
Op een gegeven moment werd m'n moeder wakker, hond hartstikke bang!
Ziet ze er nog één staan, ook plots weer weg. Nachten erna heeft de hond weer heerlijk geslapen.

En in ons oude huis, dacht m'n moeder dat m'n broer de kamer in kwam.
Was dus een hele andere onbekende jongen, zeker m'n broer niet :P.

Zodra ik weer iets weet zal ik 't wel plaatsen. Vragen zijn welkom.
Heb dus geen enge dingen meegemaakt. Het valt mij op, dat wanneer het moment is, ik totaal niet meer bang ben.