Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Theronia schreef:Toegestaan schaduwaccount.
Graag wil ik even mijn verhaal kwijt. Omdat ik weet dat dit soort dingen gebeuren en ik had gewilt dat ik wat minder naïef was geweest..
Theronia schreef:Er waren al eerder van die dingetjes, dan gaf hij me opeens een knuffel of sloeg hij een arm om me heen. Of dan kwam hij aanlopen en sloeg hij op m'n kont, of hij zat opeens aan mijn benen bij m'n knieën. Steeds vaker kreeg ik een kusje op m'n wang. Natuurlijk sloeg ik dat (zacht) weg, en ik dacht dat hij zo iemand was die dat gewoon deed.
Theronia schreef:Ik weigerde ook om verder op het bed te gaan zitten, zoals hij me vroeg. Ik heb uiteidelijk dingen als "Ik ben gek op je." "Je hebt het wel door, of niet?" naar m'n hoofd gekregen, maar op de een of andere manier was ik er toch in geslaagd om weer 'normaal' naar huis gebracht te worden door hem.
Theronia schreef:Dat kan enorm opluchten.Of gewoon erover praten als het kan zou me denk ik ook al een stuk helpen.. Ik weet even niet wat ik moet doen..
Theronia schreef:Dat zegt een boel over hem - en geen leuke dingen. Deze meneer is gevaarlijk punt uit.Ik ben niet eens het enige meisje waar hij dit bij gedaan heeft dit jaar..
Citaat:Wat ontzettend naar voor je!
Waar ik je wel voor wil waarschuwen: hier zal geen zaak van gemaakt worden, tenzij hij bekent (wat natuurlijk niet heel waarschijnlijk is).
Citaat:Er is uiteindelijk best weinig gebeurd (hoe vreselijk het voor jou ook voelt, want dat begrijp ik volkomen!), er is geen bewijs en er zijn geen getuigen.

, maar goed ... niks voor jou om je zorgen te maken dan. Je hebt hen genoeg gewaarschuwd.
franka75 schreef:Een tip probeer eerst het paard te kopen en doe dan aangifte want anders lukt dat misschien niet meer. En je hebt echt niks fout gedaan het is heel lastig om door te hebben waar hij echt mee bezig was en om daar wat van te zeggen is nog veel moeilijker hij heeft misbruik gemaakt van jouw naiviteit. Ik weet hoe het voelt.