Voor het eerst geen lagen kleding aan en hoppa zweetplekken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:40

Believe schreef:
RuiterL schreef:
Zoals degene boven mij ook vermeld de therme 5 dagen spray is echt top!
Ik had er vroeger ook vaak last van, ben dat gaan gebruiken en sinds dien is het echt verdwenen...
Gebruik het nu heel soms nog, maar bijna niet meer.

[ Afbeelding ]

Oke! En hoe duur is het en hoe vaak moet je het op doen en waar is het te koop? :)

Weet de prijs niet meer exact volgens mij tussen de 5 en 10 euro.
ZIjn gewoon te koop bij drogisterij, kruitvat etc. Soms ook in de aanbieding in de folder.
2 a 3 keer sprayen voor het slapen gaan na douche op schone oksels. Moet 5 dagen werken, maar kan ook langer zijn
Succes ermee

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:40

SummerRemedy schreef:
Believe schreef:
Is die laatste vraag voor mij? Met deze Dove original heb ik wel zweetplekken, maar ik ruik niet iig.

Nee was voor Anne_26 :D

Sorry lees het nu pas!
Maar ik heb ook het gevoel dat ik minder zweet ja :j En niet meer op andere plekken ofzo.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:43

Ik gebruik odaban en nu ben ik droog. :) Gebruik geen deo, alleen parfum.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:44

_Jessie schreef:
Ik heb er ook erg veel last van maar sinds ik deze Deo gebruik gaat het een stuk beter alleen als je echt heel heel erg zweet dan helpt het niet.
Want het blijft een Deo en geen anti transpiratie middel maar ik zweet wel minder snel.
[ Afbeelding ]

Serieus deze kopen!! Werkt echt super goed.

Een middel als syneo5 werkt ook prima, alleen ik zweet dan totaal niet meer onder mijn oksels. Met als gevolg dat ik op andere plekken meer ga zweten (hoofd, rug) en dat vind ik ook niet prettig. Daarbij vind ik het toch een beetje een 'naar' idee dat alles daar geblokkeerd wordt qua afvalstoffen enzo. Daarbij prikt het spul bij mij enorm...nee ik ben overgestapt naar de Rexona en die werkt heerlijk. Geen zweetplekken meer overdag en tijdens het sporten o.i.d zweet ik wel gewoon, wel zon prettig idee.

belle_boef

Re: Voor het eerst geen lagen kleding aan en hoppa zweetplekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:47

IK gebruik af en toe de odorex depper.
Werkt echt, ik had geen zweetplekken, wel ging ik dus op andere plekken meer zweten. Zeker bij inspanning.
Ben van plan hem nu enkel te gebruiken wanneer ik het echt niet kan gebruiken.
Verder heb ik een roller deo van rexona. Die bevalt mij ook prima.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:49

_Jessie schreef:
Ik heb er ook erg veel last van maar sinds ik deze Deo gebruik gaat het een stuk beter alleen als je echt heel heel erg zweet dan helpt het niet.
Want het blijft een Deo en geen anti transpiratie middel maar ik zweet wel minder snel.
[ Afbeelding ]

Ik heb deze gebruikt, maar toen kwam het op een andere (nog minder aangename) plek naar buiten. Veel pijn van gehad -O-
Ben er snel weer mee gestopt! Hij werkt wel erg goed overigens... alleen zijn de bijwerkingen minder prettig :o

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:49

Ik zweer al een aantal jaar bij Oderex Extra Dry.
Ik zweette altijd onder mijn oksels, zelfs met koud weer.
Hiermee zweet ik niet meer, waardoor ik dus ook niet ruik.
Ik vergeet het de laatste paar maanden geregeld te gebruiken en heb toch geen last van zweten.
Dat ik op andere plekken meer ga zweten heb ik niet ervaren.

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:37

_Jessie schreef:
[ Afbeelding ]

Deze is superfijn :D Ik zweet ook snel maar merk wel dat deze veeeel beter werkt dan de standaard deodorant. Ging er laatst een stuk mee fietsen met wind tegen en ik zweette werkelijk overal, behalve onder m'n oksels :')

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 08:27

Deoleen is ook een hele goede deodorant. Ben ik echt mee geholpen.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 08:31

wendyP schreef:
http://www.drogisterij.net/producten/23 ... ra_Dry.jpg

De depper is heel goed, je gebruikt hem ong om de 3 dagen. Niet te vaak doen want dan gaat het branden enzo.

Deze gebruik ik ook en het werkt súper! Ik heb al vanalles geprobeerd, ook van de dokter, en dit werkt het beste en het is ook nog eens goedkoop!

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 08:37

Je kan ook botox in je oksels laten spuiten, dit legt de zweedklieren stil. Bij overmatig zweten word het in sommige gevallen ook deels/vergoed door je zorgverzekeraar.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 17:08

Pure aluminium chloride, verkrijgbaar via de huisarts. Jeukt bij het opdoen als de hel maar zelfs bij fanatiek sporten in de sportschool zweet je niet meer :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:14

Mijn moeder heeft de; Women Rexona Long Lasting Protection [ultra dry] gekocht en die ga ik morgen uitproberen, werk 2 dagen maar goed morgen lekker bewegen. Zou de ideale oplossing zijn. Sorry dat ik hier weer reageer. :')

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 19:47

Hoorde trouwens dat rollers veel effectiever zijn dan sprays. Gebruik nu Dove spray, misschien maar eens een andere proberen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:01

Ik heb hier ook last van en vind het maar een vervelend probleem :+
Voordeel is dat mijn zweet niet ruikt. Maar ik zweet dus wel altijd, ook als het -10 is :n

heb heel lang Odorex extra dry gebruikt, maar op de één of andere manier werkt deze nu niet meer. Die rexona heb ik ook geprobeerd maar vond ik niet afdoende werken. Ik wil helemaal geen natte plekken onder mijn armen, ook geen hele kleintjes :o

Dus ik denk ik dat ik maar eens voor Therme ga en dat ga proberen. Heb a.s. zaterdag een concert met de muziek en dat kan ik dan mooi even uitproberen :j Hebben daar van die synthetische bloezen aan, zweten die krengen :n

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:10

Believe schreef:
wendyP schreef:
http://www.drogisterij.net/producten/23 ... ra_Dry.jpg

De depper is heel goed, je gebruikt hem ong om de 3 dagen. Niet te vaak doen want dan gaat het branden enzo.

En dan heb je geen zweetplekken? Helpt het ook tegen de lucht? Ik gebruik tegen de lucht gewoon Dove original, die werkt prima en doe ik de hele dag mee. :j

Deze gebruik ik ook al jaren en werkt bij mij perfect. Ik gebruik hem 1 keer in de 1/ anderhalve week en ruik fris en ben altijd droog, ook bij zware inspanning en hitte :D

Wel echt de depper, de spray heb ik ook geprobeerd maar daar merkte ik 0,0 verschil :P

Edit:
'S avonds met douchen goed je oksels wassen, daarna met een handdoek afdrogen en nog even je armen omhoog houden tot je oksels echt 100 % droog zijn. Dan de odorex erop (DEPPEN, niet wrijven, dan brand je huid voor je gevoel echt weg de volgende dag :') ) En wachten tot dat droog is.

Volgende ochtend doe ik er niks meer aan, en de week erop hoef ik ook geen deo te gebruiken.

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:34

:wave: hier ook een overmatige zweter.
die depper ziet er goed uit! ik zal de volgende keer dat ik in de kruitvat kom eens zoeken. Hopelijk hebben ze hem ook in België :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:50

Oke, weg met de; Women Rexona Long Lasting Protection, werkt voor geen ene meter!
Heb nu de Oderex Mild Sensitive gekocht, een roller, hopelijk werkt die wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:51

* Odorex

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:53

Ik heb therme gehad met die 5 dagen spray, en de normale, en nog meer en ook odorex maar daar kan ik niet tegen.
Ook nog natuurlijke deo's gehad maar dan kan ik net zo goed niets gebruiken.
Neutrale zeep etc ook geprobeerd maar dat hielp ook niets, net als alleen met water wassen, of juist wel met zeep etc.
Nu heb ik old spice en dat gaat al jaaaaaaren goed.
Bij mij is mijn oksels goed bijhouden wel een must.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:55

ik heb ook oderex, die creme. Maar ik vind hem niet echt top werken eigenlijk :n
Vind het erop smeren al eigenlijk vies, omdat eraf wassen van je vingers dan al moeilijk gaat (alsof je huid waterdicht is en heel vet :P )
Ook vind ik het idee dat je dan geen deo kan gebruiken wat apart....Ik smeer dat er dus soms later nog over :')
Misschien dat daardoor de werking minder wordt? Al lijkt me dat niet logisch...

Heb ook een deo van therme nu, maar daar merk ik eigenlijk ook geen verschil mee. Alleen dat die wel lekker ruikt :P

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:56

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 17:56

moonfish13 schreef:
Ik heb therme gehad met die 5 dagen spray, en de normale, en nog meer en ook odorex maar daar kan ik niet tegen.
Ook nog natuurlijke deo's gehad maar dan kan ik net zo goed niets gebruiken.
Neutrale zeep etc ook geprobeerd maar dat hielp ook niets, net als alleen met water wassen, of juist wel met zeep etc.
Nu heb ik old spice en dat gaat al jaaaaaaren goed.
Bij mij is mijn oksels goed bijhouden wel een must.

en welke old spice?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:00

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:01

Ik heb iets op doktersrecept. Stinkt als een malle en jeukt als de neten maar werkt echt géweldig!! Twee tot 3 dagen achter elkaar gebruiken en ik zweet geen druppel meer. Echt bizar, want ik zweette ook áltijd zelfs met -10.