[LZP] Mag ik je legitimatie bewijs ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dat scheelt een heleboel. Vooral met de felle kleuren die deze zomer in komen kun je best een leuke blouse ofzo aandoen waarmee je niet direct heel stoffig en oud lijkt. Ook mijn bril helpt wel mee
mensen die mij vaker hebben gesproken komen wel op mijn echte leeftijd uit. Laatst bij de voetbal werd ik 25 geschat vanwege mijn babbel, en bedankt haha...

Ik heb al een tip gekregen om mijn jukbeenderen te benadrukken, dus dat ga ik ook nog proberen.
Mijn kledingstijl is gewoon, nou ja, normaal, denk ik. Een mooi excuus om eens te gaan kijken of ik kleren kan vinden die me volwassener maken.
Nachtlampje schreef:Het moet je natuurlijk passen en jouw ding zijn, maar...
Ik zou als jou zijne, als ik iets ouder willen lijken, je iets strakker/netter kleden.
Haar in een nette staart, beetje lippenstift op en alleen mascara en evt klein randje eyeliner,
net jasje over spijkerbroek of zwarte legging met short.
Als je van wat gekker houd bv een net jasje met rare overknees met een vreemde leuke print bv over een legging :3
(zo heb ik bv een felblauw net colbertje, en dan een legging met een short en overknees met uiltjes erop.)
. Is zo één van de 'typische' dingen die ik niemand >22 meer zie dragen. Zelfde met skinny jeans met platte schoenen onder, komt bij mij ook altijd vrij 'jong' over (als je dan een skinny wil dragen, doe dat dan met een hak!). Handtas ipv rugzak, is misschien ook nog zo iets (als je dat nog niet zou doen).
ik heb een vriendin die in een kledingwinkel werkt en mij helpt met het vinden van setjes kleding, erg handig!
Lottie84 schreef:Meid, ik ben 27, mama van 2 kindjes en ik moest mij in een Duitse supermarkt nog legitimeren om voor mijn vader een fles Calvados mee te nemen
Ik denk datje er gewoon aan moet wennen, als je klein van stuk bent ( ik ben ook 1.57/1.58) word je nu eenmaal sneller jong geschat.
Traber schreef:Lottie84 schreef:Meid, ik ben 27, mama van 2 kindjes en ik moest mij in een Duitse supermarkt nog legitimeren om voor mijn vader een fles Calvados mee te nemen
Ik denk datje er gewoon aan moet wennen, als je klein van stuk bent ( ik ben ook 1.57/1.58) word je nu eenmaal sneller jong geschat.
Oh my...Dat is erg![]()
Wat zeg je dan op zo'n moment?Ik zou gewoon zeggen dat ik een vrouw was met twee kinderen.Had je de kids niet bij je?ik zou er wel om kunnen lachen daar niet van...
Wendy schreef:Brrr, colberts en pastelkeuren. Dat moet je doen als je echt als een oud wijf wilt rondlopen, vind ik dan. Dat is in mijn ogen echt niet nodig.
ik ben juist helemaal fan van colberts en in de zomer pastelkleuren. En ik moet zeggen ik zie er echt niet uit als een oud wijf, eerder juist jonger hahaha
Maar ook dat is heel afhankelijk van je gezicht.Wendy schreef:Haha, ik zal het bijstellen: als ik dat doe zie ik er echt uit alsof ik ziek ben ofzo. Het moet dus maar net bij je passen.
Oh ja, bij mij zorgde een korter kapsel (tussen kaak en schouders in) er juist voor dat ik wat ouder leekMaar ook dat is heel afhankelijk van je gezicht.
Verkeerd gebruik van make-up kan er trouwens juist weer voor zorgen dat je jonger toont, om het even makkelijk te maken.
Ben wel benieuwd!

Wendy schreef:Brrr, colberts en pastelkeuren. Dat moet je doen als je echt als een oud wijf wilt rondlopen, vind ik dan. Dat is in mijn ogen echt niet nodig.
Fred_Kroket schreef:Wendy schreef:Brrr, colberts en pastelkeuren. Dat moet je doen als je echt als een oud wijf wilt rondlopen, vind ik dan. Dat is in mijn ogen echt niet nodig.
Slaat natuurlijk werkelijk nergens op, je kunt er fantastisch uitzien in een mintgroen, poederroze of zandkleurige outfit zonder dat je een oud wijf wordt in die kleuren.
Ik werk zelf in een grote kledingzaak als bijbaan waar ik juist die pastel kleuren draag ondanks dat neon kleuren mij prima staan en helemaal hot zijn. Als ik er als een zuurstok rond ga lopen met een felroze broek en een neongroen shirtje van Superdry en een vestje of hoodie wordt ik juist als 18 of 19 geschat maar met een poederroze broek, een neon hemd en een donkergroene of shoulder trui of als afwisseling een colbert wordt ik ouder geschat en ook serieus genomen door klanten, zeker als ik hoge hakken draag of lange laarzen tot onder je knie oog je langer en kom je volwassen over.