Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en zit het grijs vooral rond de scheiding en vooraan bij mijn pony, volgens de kapster althans, de rest heeft schijnbaar nog aardig mijn eigen afwaswaterkleur
. Toch laat ik iedere vijf weken de uitgroei bijkleuren in een iets warmere kleur dan de oorsprong. Ik heb nog niet de behoefte om er als een grijze duif bij te lopen
, hoewel ik het bij sommige mensen eigenlijk best goed vind staan. Maar niet bij mij
.
Hij had toen hij 6 was zn eerste grijze haren. Beginnend met een witte lok, wat zeer typerend is voor dit syndroom. Amanda schreef:Geen strengen, maar al wel vanaf begin 20 spierwitte haren. In het begin trok ik ze er nog uit, maar het zijn er nu teveel
Fijn, op heel donker haar
Ik kan ze nu met handig in model brengen wat maskeren, want verven wil ik eigenlijk niet. Mijn eigen kleur is best mooi
Nu ben ik inmiddels 31 en als het in dezelfde snelheid wit wordt als de afgelopen jaren kan ik op mijn 40e wel accepteren dat ik gewoon spierwit haar krijg denk ik
WilmaBoy schreef:Vumana89 schreef:Oh god.
Hou maar op. Elke keer als mn kapper het zegt ga ik weer... door de grond.
Ik haat ze, wil ze eruit trekken.
Ik verf het al jaren. Ik ben nu 27, maar op mn 22ste was de eerste al te zien..
Ik verf het nu elke 6 weken. Maar als ik na 3 weken al een stukje grijs zie word ik helemaal eng.
ben jij grijs dan??
had het eigenlijk moeten weten
Dana82 schreef:Nu vind ik oudere dames (rond de 50 bedoel ik dan- met grijs haar veel frisser ogen dan hun leefdtijdsgenoten met geverd haar.
. Mijn moeder heeft haar haar jaren geverfd, maar ze hield het niet goed genoeg bij. Ze heeft halflang haar, en bij de kruin was het dan grijs, in het midden zat de verf er nog aardig in, en onder bij de punten had het dan weer een 'versleten' kleur. Niet mooi, zag er zelfs onverzorgd uit
. Suzanne F. schreef:Kaal worden lijkt me erger.
Ken een man die met 30 al een kaal achterhoofd kreeg.
Op foto's van dat hij 18-20 is heeft ie nog een flinke bos krullen maar dat is daarna al vrij snel allemaal verdwenen.