goede foundation?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:27

Rimmel Wake me up, Bourjois Healty Mix en Maybelline Fit me vind ik zelf heel fijn. :j (alle drie Drugstore makup merken, dus de prijs valt ook nog mee :) )
Over Nars sheer glow hoor ik ook veel goede dingen maar deze heb ik zelf nog nooit getest..

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:34

Ik heb Lancome Teint Idole, omdat deze als een van de weinigen mijn kleur had (heel licht met een beetje roze teint, ipv gelige teint). Wat fijn is qua smeren/dekking, etc zou ik niet weten. Deze is heel prima in ieder geval!

Yv_

Re: goede foundation?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:02

Ik had altijd Lancome Teint Miracle, maar gezien de prijs en een tijdelijk lager budget heb ik me eens gewaagd aan die Fotofinish van Catrice. Had er veel goede verhalen over gelezen op internet.
Kleur is goed, maar vind m veels te dik voor een vloeibare foundation en de houdbaarheid vind ik ook niet voldoende. De primer van Catrice vind ik wel weer erg fijn.

Wil binnenkort eens voor de foundation van Benefit Cosmetics gaan kijken, heb hier een oogschaduw palletje van en een concealer en die bevallen echt súpergoed en blijven ook lang zitten.
Maar als dat niks is, ga ik absoluut weer over naar Lancome. Of misschien dat ik ook Mac eens ga proberen, daar lees ik ook veel lovende verhalen over :).

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 20:45

waar kan je MAC kopen?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:49

Douglas, Mac store en misschien ook Sephora (in V&D) maar die laatste weet ik niet zeker.
Ook heb je een online store van Mac.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:53

Ik heb satin liqued van Maybeline, Bevalt me al jaren erg goed. Ik had eerst goedkope van Cartrice, mijn huid was in een paar dagen een puisten festijn van die echt goedkope spullen. Ook van Loreal kreeg ik binnen een paar dagene en gigantisch onzuivere huid. ben ik nogal gevoelig voor blijkbaar, dus als iemand tips heeft?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:00

Ik krijg juist een puistjesbom als ik aan Maybelline ga. Maakt niet uit welk spulletje van dat merk, álles werkt gewoon niet voor mij. Evenals nivea.

BB Cream schijnt daar heel fijn voor de zijn Sababber.. Al zijn degenen die ik tot nu toe heb geprobeerd (aziatische merken via bbcreamshop) te gelig en ook te vet voor mijn huid. De "westerse" BB Creams zoals die van L'oreal enzo heb ik nog niet geprobeerd. Schijnt dat die meer roze zijn dan geel.
En Bare Minerals schijnt ook geweldig te zijn voor een onzuivere huid, maar ook hier zelf geen ervaring mee.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:02

Oke, ik wil denk ik de Garnier versie eens proberen, had daar ooit hele fijne dagcreme van, dus hopelijk is de BB cream ook fijn :)

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:06

Ik had Lancome teint miracle, die vond ik wat te dik, viel op dat je het op hebt.

nu heb ik Clinique Even better, die bevalt mij beter.
Vind hem niet overdreven dekkend eigenlijk, oogt wel natuurlijk.
Word niet dicht geplamuurd iig, gaat bij mij ook niet glimmen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:07

Ik hou niet van hele erge dekking, voelt voor mij zo onnatuurlijk.
Heb eerste de BB cream van Garnier gehad, wel fijn maar te donker voor nu en weinig dekking, daarna die van Maybelline, betere kleur en betere dekking. En nu de goedkoopste, die van Catrice. Goedkoopste maar beste dekking tot nu toe :)

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:10

Ik ben fan van Collistar :j

gupje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 10:58

@ Askim

Helena rubenstein kan je kopen bij de ici paris.
Hij is niet vet maar ook niet mat.
Blijft uitstekend zitten!! zelfs na een intensieve zweterige cap op je hoofd hihih

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:21

Ik heb de bb cree van l'oreal maar ga die van garnier proberen nadat ik daar veel goede recenties over gelezen heb. Die van l'oreal dekt middelmatig, ziet er natuurlijk uit maar na een dag is het toch wel er af.

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:47

Revlon Colorstay is een super foundation, blijft lang zitten en dekt goed! Kan wel cakey overkomen als je teveel gebruikt, maar verder top product :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:48

Ik gebruik altijd de Photofinish van Catrice :)
Ben er heel tevreden over.

soeraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:51

Bourjois healthy mix...

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:16

Ik zweer bij Dior nude of Dior skin forever :) Niet echt goedkoop, maar wel heel natuurlijk en gaan lang mee. Te koop bij de Douglas. Dat in combinatie met de Dior skinflash geeft een heel mooi resultaat :)