ikkebenhier schreef:Ondertussen zijn we weer een tijd verder...
Nog steeds geen verbetering.
De laatste weken wordt het steeds slechter.
Ik ben een maand geleden naar de osteopaat beginnen gaan voor mijn sleutelbeenderen en borstbeen (op aanraden van mijn huisarts).
Na 3 behandelingen merkte ik helemaal geen verschil. De osteopaat zei dat het dan zinloos was om te blijven komen,
omdat ik geen verbetering merkte.
De laatste weken gaat het erg slecht.
Ik heb veel pijn aan mijn sleutelbeenderen en borstbeen (het is een soort erge stijfheid en steken, maar het voelt helemaal niet alsof het spieren zijn).
Ook als ik erop druk doet het dan erg pijn.
Ik heb vooral last 's morgens als ik opsta (soms wordt ik er s nachts ook van wakker) en s avonds nadat ik een tijdje op de bank heb gezeten.
Heb je ook last met rijden van je sleutel benen, dat het net voelt of er iets klem onderzit? bij sta zit of mee bewegen?
(ook zonder dat je teugels vast hebt)
Ik heb steeds meer problemen met slapen: ik kan de juiste houding maar niet vinden.
De osteopaat zei dat op mijn buik slapen heel slecht was (dat had ik zelf ook al ondervonden).
Maar ik slaap altijd op mijn buik op zij.
Ik heb al vanalles geprobeerd. Normaal slaap ik met 2 kussens. Ik heb al geprobeerd zonder, met 1 of met 2.
Ook probeer ik op mijn rug te slapen, maar dan kan ik meestal niet slapen. en als ik dan uiteindelijk toch op mijn rug in slaap val, wordt ik wakker (meestal s nachts) op mijn buik, in een heel opgekrulde houding.
Ik ben altijd moe s morgens en overdag en zie er altijd enorm tegenop om te gaan slapen...
Ik ben een beetje ten einde raad voor het moment...
Wees creatief met kussens en dekbeden, knutsel desnoods een soort hol waar je lekker in ligt.
Als ik verkeerd lig (zo ongeveer hoe dan ook..) wordt ik ook 20 x wakker, of slaap niet en kan me 's morgens niet meer echt bewegen.
Momenteel werkt hier niet echt liggen, maar half lig/zitten met kussens en kussens onder mijn knieen en dekbed langszij gefrommeld.
Niet dat het dan ideaal is, maar voor nu beter dan welke andere houding.
Heb ook tijden 's nachts van bed verhuisd en dan naar bank en weer terug, maar dat is ook niet ideaal, maar ja, als je niet weet
hoe je moet liggen dan doe je gekke dingen.
(en als je al een keer slaapt gaat die $%^&$ telefoon (en nee, die kan ik niet uitzetten))