Wenkbrauwen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daniquexx

Re: Wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:02

tegenwoordig kan je dit laten doen in salons waar je ook eyeliner enz kan laten tatoeëren, ze kunnen je wenkbrauwen helemaal naar wens maken en ze zullen eerst ook wel plak tatoes op plakken om te zien wat je ervan vind.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:14

@ _aussi: Ik woon in Haarlem, dus Breda is wel een eind voor mij, maar voor een echt goede salon maakt die paar uurtjes reizen natuurlijk ook niet zo veel uit. Volgens mij zit er namelijk nog wel een hoop verschil in de resultaten tussen verschillende salons, dus ik zou het niet zomaar ergens laten doen zonder zeker te weten of ze echt goed zijn.
Er zit ook een grote salon hier in de stad zag ik, dat is natuurlijk wel handig, maar dan wil ik dus wel eerst weten of die ook echt goed is...
Maargoed voorlopig heb ik dat geld niet zo een twee drie bij elkaar als studentje... Zeker omdat ik eigenlijk ook meteen een eyeliner lijntje zou willen laten zetten, dus dat komt er dan ook nog eens bij. Ik denk dat het sowieso pas na de zomer wordt, aangezien ik dan als het goed is eindelijk een 'echte' baan heb :).
Het lijkt me wel echt een verademing om niet meer elke dag zo lang bezig te zijn voordat ik de deur uit kan...

mang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 16:27

Ik wil inderdaad ook wel echt naar een goede salon, duur is het toch dus die paar euro meer heb ik er dan wel voor over :P Breda is voor mij wel goed te doen, hebben jullie misschien nog foto's van jullie eigen wenkbrauwen met permanente make up? :o Wat ik op google zie is allemaal hetzelfde (lelijke) model dus ik twijfel daar nog een beetje over..