Keelpijn auwie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Re: Keelpijn auwie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:15

Ondersteboven hangen (om iets van de grond op te rapen, of veters te strikken) is ook echt niet leuk nee.
Mijn ene oog is ook helemaal rood van de adertjes.
Ach, het heerst. Ik heb idd ook geen koorts. Maar ik dacht van de week bijna, had ik dat maar wel, dan versnelt het proces misschien een beetje. Dit is gewoon echt zwaar irritant. En vriendlief heeft ook een slechte nachtrust door mijn gesnurk en gestommel en gehoest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:19

Ik sliep vannacht gelukkig goed maar ik lig dan ook heel erg omhoog. Heb vandaag tot 12 uur geslapen met hoest en pijn pauzes van een uur. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 01:01

Jezus, ik leef me je mee want dit is niet grappig.
Ben op dit moment wakker want mijn pijngrens is bij deze wel een beetje bereikt. Dus nu wachten tot ibu gaat helpen ...
Heb woensdag wel hoge koorts gehad en gisteren verhoging... Is nu weg, maar keelpijn wordt alleen maar erger ( zelfs m'n oren doen pijn ) hopelijk omdat het loskomt nu :+

Had de dokter vandaag nog gebeld -niet specifiek hiervoor maar wel omdat dit al de 4e x in 5 maanden tijd is dat ik flink grieperig ben - maar die belde pas om 16.58 terug en toen was ik aan het douchen. Dankje dokter :+
Nu mag ik wachten tot maandag |(

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 08:53

Had het ook een paar weken geleden, heel vervelend.
Paracetamol slikken, neusspray, keeltabletjes (geen trachitol of strepsils, is voor beginnende keelpijn) maar mucuangin of strepsils waar ibu in is verwerkt, deze hielpen heel goed bij mij, en verder rustig aan doen... gaat van zelf over..

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 08:56

Beterschap Jolien.

Hier nog een slachtoffer.

Ik ga zo inkopen doen.
Hoestdrank, strepsil en trachitol.

Zakdoekjes heb ik nog.
Thee met honing werkt lekker verzachtend.
Verder doet chocolade melk het bij goed, dat is lekker romig dus brand niet in mijn keel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 09:24

Bij mij is de ergste piek geweest maar ik heb er nog steeds last van. Vooral van al die bende uit m'n neus, ik wist niet dat daar zoveel troep in kon zitten :')

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 09:28

Vervelend zeg dat je hier last van hebt.
Ik heb er ruim 4 weken mee rond gelopen O:) (Sterkte, mocht het zo lang aanhouden)

Probeer geen melkproducten te nemen.
Dit maakt meer (taai) slijm aan en hier door raak je nog meer geprikkeld.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 09:35

beterschap!
ooh ik heb er ook last van :( gelukkig ben ik het nu een beetje kwijt.
ik heb van de apotheek een soort spul om mee te gorgelen, ruikt naar mint maar het smaakt heel vies.
dat moet je dan gorgelen en niet doorslikken. dat verdooft je keel een soort van. en daarbij doe ik nog een soort honingspul en daarna heb ik echt geen last meer van m´n keel.
Edit: het spul heet zo: Zinkchloride-aluin gorgeldrank. dat kan je gewoon zonder recept bij een apotheek kopen.