Moedervlek weg laten halen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarjaG

Re: Moedervlek weg laten halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:55

Ik wilde hier de mogelijkheid wel even genoemd hebben.
Mijn dochter kreeg zelf de keuze voorgelegd. Bij haar ging het er alleen om dat ze geen last meer van de vlek wilde hebben, dus haar keuze was schaven.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:57

MarjaG schreef:
Ik wilde hier de mogelijkheid wel even genoemd hebben.
Mijn dochter kreeg zelf de keuze voorgelegd. Bij haar ging het er alleen om dat ze geen last meer van de vlek wilde hebben, dus haar keuze was schaven.

Oke haha! Hoop niet dat het heel aanvallend overkwam :P Nee bij mij was de keus echt aan de arts en ik had er zelf niks in te brengen.

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:58

Ik heb een paar jaar geleden een moedervlek op mijn hoofd laten weghalen bij de huisarts. De verdovingprik is even vervelend, maar dat is bij de tandarts ook zo. Het snijden voel je niets van maar ik hoorde het wel.. :') Daarna kreeg ik 3 hechtingen die op den duur wel begonnen te jeuken maar dat is niet noemenswaardig. Valt allemaal reuze mee :j

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 16:03

Nee joh, niet aanvallend, maar wat verduidelijking kon toch geen kwaad :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 16:12

Ik had dus ook dat schaven, alleen komt bij mij wel het pigment weer terug helaas....

liza_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 16:53

Ik heb zelf een aantal jaar geleden een vrij grote moedervlek op mijn rug weg laten halen. Dit heb ik bij mijn huisarts laten doen maar dat is helaas niet echt netjes gedaan. Begin al met de verdoving die niet helemaal goed was waardoor er een stukje flink zeer deed bij het wegsnijden. Bovendien is er een fout gemaakt met de hechtingen, deze zijn er pas na tien dagen uitgehaald terwijl dit de bedoeling bleek te zijn na vijf dagen. De hechtingen waren gaan irriteren en al een stukje meegegroeid met mijn huid. Ik heb er een flink litteken aan over gehouden en dat voor zo iets simpels :(
Ik zou het als ik dat ooit nog een keer laat doen door een arts (dermatoloog of dergelijke) laten doen of een huisarts waar je vertrouwen in hebt.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 15:53

Mijne moeten ook na 10 dagen eruit. Heb het toevallig gister laten doen. Heb rot geslapen omdat ik heel bewegelijk ben in mijn slaap en de moedervlekken zaten op m'n rug.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 15:58

Bij mij is in december een moedervlek in mijn hals weggesneden. Daarna weer gehecht met 5 hechtingen. Moesten er 2 weken in zitten. Was behoorlijk gevoelig, dus was blij toen de hechtingen eruit mochten! :D Nu zit er wel een litteken van 2 cm, maar heel netjes verder.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 16:02

Ik had een hele grote krent 2 bij 2 op me rug, deze wandelde ook over me rug heen. Ik had er eigenlijk nooit last van totdat ik een vriendje kreeg en die zei wat is dat dan. Zijn moeder heeft kanker gehad en was dus best wel beetje angstig. Ben toen naar de dokter gegaan en die heeft me naar het ziekenhuis gestuurd. Bij het ziekenhuis heb ik een verdoving gekregen waar ik echt niets van voelde, daarna hebben ze em eruit gelepeld, dit is heel netjes gedaan. Wond is afgeplakt en geen hechtingen. Je ziet nu een hele lichte pigment vlek maar heb niet meer die krent op me rug. Ik heb er zelf heel weinig last van gehad!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:03

Hier een grote op mijn rug weg laten halen laat weken geleden. Ik had oplosbare hechtingen dus dat v was echt super. Ziet er nu nog maar heel weinig van. En heel dun streepje.

Eerste dagen beetje vervelend. Ik heb wel echt twee weken niet getilt niet gereden etc

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 20:05

Mijn man heeft er onlangs een weg laten halen en het viel hem reuze mee. Ik heb er bovenop gezeten om te zien hoe de arts hem weghaalde, want dat vind ik reuze interessant! Mijn man werd plaatselijk verdoofd en de moedervlek/bult werd met een soort appelboortje/meloenboortje weggehaald en hoefde niet gehecht te worden.