Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sentido schreef:Ik ben wel geïnteresseerd. Wat is die bodyscan voor iets.. een soort meditatie oefening?
Ik ben op het moment veel bezig met 'iets' in deze richting. Vanwege mijn hoogsensitiviteit kan ik mezelf nog wel eens verliezen / kwijtraken / uit verbinding raken. Ben wel benieuwd of het iets voor mij zou zijn. Na een drukke dag kan ik bijvoorbeeld totaal niet slapen, ga dan uren door met piekeren. Als die bodyscan helpt met rust voor het slapen zou dat wel lekker zijn
Ik kreeg ontzettend de kriebels van die zeverstem op de cd, werd er helemaal opgefokt van
En als één van de vrouwen die de les gaven, me vervolgens met haar zweefstem meldde dat dát ook 'heeelemaal okeeeee' was, dan was ik meteen alweer klaar mee, hihi.
soms) en om te blijven zien dat er elke dag mooie dingen om me heen gebeuren 
Sentido schreef:Ooooh. Dan doe ik dat eigenlijk heel vaak
Wel een goede oefening. En daar heb je dan een muziekje bij ofzo?

Silvia schreef:@SuzanH, OK, duidelijk! Bedankt voor de info.
*

SuzanH schreef:Bodyscan werkt niet in 1x. Je moet het je eigen maken.
En ook niet zitten, voel ik al iets? Voel ik me al ontspannender? Nee het werkt niet, oh wacht jawel, oh nee toch niet.
Zo zat ik ook in het begin.
Gewoon denken dat je ontspannen bent dan word je het van zelf
. Heel goed onthouden deze zin.
:. Had ik ook de eerste x dat ik 'm deed. Ging ik kijken of mijn tablet was uitgevallen, die stilte duurde zo lang!
laetitia schreef:@lis: men lijdt het meest van het lijden dat men vreest. Heel goed onthouden deze zin.
Geniet ervan als je je goed voelt, wat komt dat komt. Echt hoor meis...
Haha Sentido:. Had ik ook de eerste x dat ik 'm deed. Ging ik kijken of mijn tablet was uitgevallen, die stilte duurde zo lang!
Ga zo eens de korte bs proberen, ben benieuwd...
Hebben jullie ook een dagelijkse activiteit die je vol aandacht probeert te doen?