Wat hadden jullie gedaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: Wat hadden jullie gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 11:26

Ik vind het altijd heel lastig. Ik zou het liefst iedereen het voordeel van de twijfel geven en van het goede uitgaan, maar een aantal jaar geleden is een meisje dat ik ken op die manier overvallen, voor dood achtergelaten en uiteindelijk met een dwarsleasie in een rolstoel beland.

Of je nu wilt of niet, zoiets doet je wel veranderen in je denkwijze. Helaas.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 21:01

Nou, ik weet toevallig dattie niet zo lief is bij mensen die wij niet vertrouwen....

En helemaal snachts.

Klaat me er verder niet over uit...Maar ons hontie is niet zo lieverd als een sintbernard altijd doet denken.
This een ras echte zoon van Ury v/h Borgerbos, deze die ook zeer fel was.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 10:31

Ik vind dat je goed gehandeld hebt :j
Ondanks dat er inderdaad voor gewaarschuwd wordt had ik hem waarschijnlijk ook binnen gelaten. De wc is naast de voordeur en dan had ik de voordeur zelf gewoon open gehouden mocht hij kwaad willen hoort/ziet de buurt dat in ieder geval.

Ik moet zelf 100x per dag naar de wc, dus met een baantje als collectant lijkt het me heel fijn als je de gelegenheid krijgt :)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 10:33

Tsjah ik had hetzelfde gedaan. En andersom, ook collectanten moeten wel eens plassen :D Ik zou het als collectant dan fijn vinden als iemand me wel de WC wijst. Het ligt er wel aan waar de wc zich bevind. Bij ons meteen bij de voordeur. Als je er echt een beetje rot over voelt dan kan je oxfam bellen en vragen of er inderdaad gecollecteerd wordt deze week.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 11:36

Ik vind ook dat je het goed gedaan hebt :j
Heb een keer een hele middag (6 uur) voor een spel van school op een soort van speeltuintje moeten zitten waar geen wc was. Door verschillende mensen werd ik niet binnen gelaten om even te plassen, ondanks dat ik een fel oranje shirt aan had met waar ik van was en met verschillende sponsoren erop. Dat voelt toch wel even rot, uiteindelijk wel iemand gevonden die me binnen wou laten. Ik had het zelfde gedaan als jou hoor :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 11:43

Nee ik had hem niet binnen gelaten :o
Noem het wat je wilt, maar bij ons moet je het hele huis door om bij de wc uit te komen en dat vind ik niet prettig :n

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 11:46

Mijn vriend heeft ook dat soort werk gedaan, hahaha. Vraag me af of mensen na zijn bezoek ook het toilet hebben afgespeurd uit angst voor van alles.

Hahaha.

MirandaDvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 11:51

Ik denk dat je je onnodig zorgen maakt.
Zo iemand probeert alleen maar abonnementen te verkopen, die komt heus je huis niet leeg halen.

Alsnog heb jij natuurlijk zelf in de hand wie je je huis in laat.
Als diegene langs allerlei waardevolle spullen moet, zou ik hem toch ook niet binnen laten.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:28

Ook ik zou zo iemand niet binnen laten. Ik zou trouwens zelf ook nooit ergens aanbellen om naar de wc te gaan, je weet niet waar je terecht komt. Wantrouwig? Misschien, maar ik hoor zo vaak dat mensen overvallen zijn op deze manier. Vooral oudere mensen, dat wel.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 16:52

hier had ie ook wel naar de wc gemogen...
zelf kan ik een niet extreem sterke 20 jarige wel aan indien nodig en als ik het niet kan vreet de hond hem wel op als ie verkeerd wil... 50 kilo rottweiler maakt sowieso wel indruk, zeker die adhd duracell stuiterbal hier :+