Boompje1985 schreef:Het heeft jaren geduurd voor ze eindelijk helemaal door waren en ik heb er vreselijke last van gehad tot pijn in m'n armen en een half verdoofd gezicht... ja kwam allemaal van een verstandskies die door een zenuw heen moest, er was bij mij te weinig plaats en heb weken met vreselijke uitstraling pijn rondgelopen toen ze eenmaal door waren gekomen had ik nergens meer last van!
(kon me niet voorstellen dat die pijn zo heftig kon zijn maar ik heb echt dikke pijnstillers meegekregen van de HA en die krijg je niet zomaar)
Nu over 2 maand worden ze eruit getrokken want ik heb nog steeds (ondanks dat ik al 2 kiezen minder heb boven) erg weinig plek voor m'n verstandskiezen en bij 1 is ie al zover doorgegroeid dat ie op m'n onderkaak zit als ik m'n mond dicht doe... ik bijt op m'n eigen tandvlees rechts onder... dus die gaat als eerste!
Oh getver
Hoe een kies zoveel last kan veroorzaken, onvoorstelbaar!Moet er niet aan denken als ze alle 4 doorkomen..
Zal van de week gelijk aan de tandarts vragen of hij nu al kan zien of er genoeg ruimte is voor eventueel alle 4 de kiezen. Hoop van wel.
Met drinken en slikken is 't ook vervelend hoor, m'n duwt er dan op als het ware.
Alsof ik een hele dikke opgezwollen kaak heb!!
:
overigens trekt mijn tandarts niet op vrijdag en niet aan het einde van de dag om de reden die elyn aangeeft: als het misgaat moet je daar niet nog een avond of zelfs weekend mee zitten.